חלון ההעברות: פפה חזר לפורטו, ברצלונה עם רכש ראשון ל-2019/20

ז'אן קלר טודיבו
ז'אן קלר טודיבו | ברצלונה, רשמי

הבלם חזר לקבוצה בה שיקח בעבר וחתם עד 2021, טודיבו יצטרף לבארסה בתום העונה. וגם: יובנטוס תצרף את ראמזי ללא תמורה, יונייטד מעוניינת בקוטיניו, מלקום קיבל הצעה מסין ורובן קיבל הצעה מאינטר

(גודל טקסט)
חלון ההעברות בכדורגל האירופי נפתח לפני מספר ימים ויסתיים בסוף החודש, והתקשורת העולמית כבר רועשת וגועשת בנוגע לעסקאות המתבשלות. ספורט1 מביא לכם את כל הספקולציות החמות, השמועות המרעישות וההחתמות שבדרך.


רשמי
* ברצלונה הודיעה על הרכש הראשון של לעונת 2019/20. מדובר בבלמה בן ה-19 של טולוז והנבחרת הצעירה של צרפת ז'אן-קלר טודיבו, שיסיים את חוזהו בקבוצתו הצרפתית ב-30 ביוני ויצטרף לאחר מכן לבארסה ללא תמורה. הוא שיחק רק עשרה משחקים בבוגרים של טולוז כך שאין לו ניסיון גדול, אבל הוא מוכשר. וקבוצות רבות באירופה, ביניהן ריאל מדריד, היו בעקבותיו.


Acuerdo con Jean-Clair Todibo (@jctodibo) para su incorporación la próxima temporada https://t.co/JCsFaNJWrR

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) January 8, 2019

* פורטו הודיעה שפפה, ששוחרר לאחרונה מבשיקטאש חתם בשורותיה עד יוני 2021. הבלם הפורטוגלי בין ה-35 חזר לקבוצה בה שיחק בין 2004 ל-2007, ויחזור לשתף פעולה בהגנה עם השוער איקר קסיאס איתו שיחק לא מעט שנים בריאל מדריד.


Pepe ⚪

Bem-vindo a casa / Welcome home / Bienvenido a casa

2021#FCPorto#BemvindoPepepic.twitter.com/BuFPIyjlJw

— FC Porto (@FCPorto) January 8, 2019

* וינצ'נזו גריפו שחקן כנף ממוצא גרמני-איטלקי חתם בפרייבורג בהשאלה עד סיום העונה מהופנהיים.


Willkommen zurück, Vince! Vincenzo Grifo kommt per Leihe von der @tsghoffenheim zum #SCFhttps://t.co/pj94AfzyrLpic.twitter.com/UEcpp0ay2T

— SC Freiburg (@scfreiburg) 6 בינואר 2019


* הבלם הגרמני סרדר טסקי בן 31 חתם בהעברה חופשית מספרטק מוסקבה בבשאקשהיר שהחתימה לפני כמה ימים גם את החלוץ הוותיק הברזילאי רוביניו.


* טאטא מרטינו שאימן את ברצלונה מונה למאמן מקסיקו. משחקו הראשון היה נגד צ'ילה ב-22 במרץ. הוא הוליך את אטלנטה יונייטד לזכייה בגביע ה-MLS בעונה האחרונה.


✍ HOŞ GELDİN Serdar Taşçı | https://t.co/Z7khFnQbXcpic.twitter.com/x14WuY3VJK

— İstanbul Başakşehir (@ibfk2014) 5 בינואר 2019

* בוקה ג'וניורס צירפה את הבלם הפראגוואי ג'וניור אלונסו לשנה וחצי בהשאלה מליל. השחקן בן ה-25 החל את העונה בסלטה ויגו.


* הורקאן החתימה את החלוץ לוקאס באריוס בן ה-34, ששיחק בחצי העונה האחרונה בקולו קולו וזכור מימיו בדורטמונד ונבחרת פארגוואי.


#Huracan@LucasBarrios_ ya es parte del plantel del globo. ¡Bienvenido a esta pasión que quema! pic.twitter.com/FSfV0CP75S

— CA Huracán (@CAHuracan) 7 בינואר 2019

שמועות
* לפי ה"מירור" יובנטוס סיכמה עם ארון ראמזי קשר ארסנל, אבל מעדיפה לחכות לקיץ הקרוב כדי שיעבור אליה בחינם. יובנטוס הציעה לו 45 מיליון ליש"ט על חוזה לחמש שנים (שבעה מיליון לעונה ועוד 10 מיליון ליש"ט מענק חתימה). בנוסף יובנטוס הצטרפה לבאיירן ולייפציג שרוצות את קאלום הודסון-אודוי הילד של צ'לסי. ראשי יובה שוחחו עם סוכניו.



ארון ראמזי. יצטרף ליובנטוס בקיץ (Gettyimages)


* לפי התוכנית "אל צ'ירינגיטו", ריאל מדריד רוצה את מאסימיליאנו אלגרי כמאמנה בקיץ הקרוב, אבל יש לו גם הצעה להאריך את חוזהו ביובנטוס. אלגרי בן ה-51 חתום עד 2020 ביובנטוס, אבל לפי הדיווח בספרד הוא עשוי להיות מוחלף על ידי זינדין זידאן בקיץ הקרוב. לעומת זאת בתקשורת האיטלקית טוענים שיאריך את חוזהו. ב"טוטו ספורט" העיתון היוצא בטורינו ומקורב ליובה נאמר שאלגרי עשוי להיות המאמן עם הכי הרבה שנות אימון לצד ג'ובאני טראפטוני.


* ב"אינדיפנדנט" נטען שריאל מדריד מנסה לרכוש את כריסטיאן אריקסן מטוטנהאם תמורת מאה מיליון ליש"ט.


* ב"מנצ'סטר איבנינג ניוז" דווח שמנצ'סטר יונייטד מעוניינת לרכוש את פיליפה קוטיניו בברצלונה שעבר שנה לא קלה בקבוצה, אבל הברזילאי מעדיף להמשיך בתקווה לתפוס מקום קבע בהרכב.


* לפי "אה-בולה" ליברפול ואברטון רוצות לרכוש את הקשר הפורטוגלי ברונו פרננדס מספורטינג ליסבון.


* תמי אברהם חלוץ אסטון וילה לא הופיע אתמול לאימון הקבוצה והסיבה לכך ככל הנראה היא שהשחקן עשוי לסכם את תניאו בוולבס.


* באיירן מינכן, דורטמונד וסביליה רוצות את אלברו מוראטה למרות עונה מאכזבת בצ'לסי.


* אריין רובן קשר באיירן מינכן שהודיע על עזיבת באיירן בסיום העונה שומר על כל האופציות פתוחות כאשר יש לו הצעות מכמה קבוצות ובהן אינטר. רובן היה זה שגילה כי קיבל הצעה מאינטר ואמר: "אני מאוד גאה על כל ההצעות קיבלתי". הוא ביקר את איינדהובן המתאמנת אף היא בדוחא כמו באיירן והדבר גרם לספקולציות שהוא יחזור להולנד, אבל הוא אמר "הם חברים שלי אז הלכתי לבקר אותם".



למרות עונה מאכזבת בצ'לסי, מוראטה מבוקש על ידי מספר קבוצות בכירות באירופה (AFP)


* חלוץ מילאן פטריק קוטרונה מבוקש בכמה קבוצות באירופה. סוכנו דונאטו אורגנוני גילה שקבוצות מספרד ואיטליה רוצות אותו, אבל הוא מעדיף להישאר במילאן.


* ולנסיה רוצה את דניס סוארס מברצלונה שכרגע הודיעה שהוא לא למכירה. העיתון "סופר דפורטה" מולנסיה פרסם שסוארס מעדיף את ולנסיה על ארסנל שרצתה אותו.


* סוכנו של מלקום מברצלונה, לאונרדו קורנצ'יני, אמר לאתר TMW האיטלקי כי הברזילאי אכן קיבל הצעה מסין אך הכחיש את הידיעות שלאציו רוצה את מלקום. "קיבלנו הצעה רשמית רק מהליגה הסינית".



מעדיף להישאר במילאן. פטריק קוטרונה (AFP)


* קשר טורינו הצרפתי סואליו מייטה, שנרכש ב-10 מיליון יורו ממונאקו בקיץ האחרון, מבוקש ברומא וטוטנהאם. טורינו דורשת עליו מחיר כפול – 20 מיליון יורו.


* רומא מנסה להחתים את טיאגו מנדש, קשר ברזילאי מליל שדורשת עליו 15 מיליון יורו, אבל ברומא מנסים לסכם על השאלה עם אופציה לרכישה.


* בטיס רוצה את המקסיקני דייגו לאינס מקלאב אמריקה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי