הפגישה, הופעת הבכורה והמחמאות: לאונרדו ספינצולה פרץ לתודעה

לאונרדו ספינצולה
לאונרדו ספינצולה | עדי אבישי

המגן השמאלי מעולם לא שיחק במדי יובנטוס, אך אתמול הוא עלה להופעת בכורה והצטיין דווקא מול הקבוצה שרצתה לצרף אותו רק לפני יומיים. אלגרי אחרי הניצחון 0:2 על בולוניה בשמינית גמר הגביע האיטלקי: "הוא נשאר"

קבוצות: בולוניה
(גודל טקסט)
לפני יומיים נפגשו נציגי בולוניה ויובנטוס, על הפרק: רצונה של הקבוצה הצנועה להשאיל את המגן השמאלי של האלופה לאונרדו ספינצולה בן ה-25 שהחל את דרכו במועדון, אך מעולם לא שיחק במדיה בליגה. בקריירה שלו הוא כבר הושאל לאמפולי, לנצ'יאנו, סיינה, אטאלנטה, ויצ'נזה, פרוג'יה ושוב אטאלנטה. רק בקיץ האחרון הוא חזר ליובה והמאמן מסימיליאנו אלגרי עדיין לא שיתף אותו. אתמול (שבת) הוא שלף אותו במשחק החוץ מול אותה בולוניה והמגן הצטיין במשחק הראשון שלו העונה ב-0:2 שהעלה את הגברת הזקנה לרבע גמר הגביע האיטלקי.


בולוניה אולי עדיין רוצה אותו את ספינצולה, אבל אלגרי הסביר: "הוא נשאר איתנו וגם מויס קין". קין בן ה-18 כבש שער שני במדי יובה ובמהלך המשחק הוא נאלץ להתמודד עם קריאות גזעניות מאוהדי בולוניה. ילד הפלא, כך על פי הפרסומים, היה מבוקש אצל לידס מהצ'מפיונשיפ. גם ספינצולה וגם קין קיבלו את הציון 7 ב"גאזטה דלו ספורט".


אלגרי אמר אחרי המשחק: "ספינאצולה רשם משחק מצוין נגד ובהתחשב בכך שזו ההופעה הראשונה שלו העונה, אני מרוצה מאוד ממנו. הוא שחקן חשוב בסגל שלנו, וכרגע הוא נשאר ביובנטוס. בעקבות היעדרותו של חואן קוואדרדו, אנחנו זקוקים לארבעה מגנים בסגל. דיברתי עם ההנהלה, והחלטנו שהפתרון הכי טוב עבורו זה להישאר. אם נמצא מחליף, והוא יחליט שהוא מעדיף לקבל יותר דקות משחק במקום אחר, נשקול את ההחלטה הזו מחדש, אך בינתיים אני לא רואה את זה קורה".



לא הולך לשום מקום. ספינצולה (Gettyimages)


על קין שנחשב לילד הפלא של יובנטוס ועד כה הושאל בעונה שעברה לוורונה,אמר מאמן יובנטוס: "הוא בחור צעיר מאוד שחייב לגדול בהדרגתיות. לצערי, באיטליה כולם רוצים הכל מהר ועכשיו, ובכך אנחנו מסתכנים בהריסת כשרונות צעירים. קין שייך לסגל הקבוצה הבוגרת והוא יכול לעזור לנו, הוא שחקן שתמיד יודע כיצד למצוא הזדמנויות הבקעה".


על מצב הפצועים אמר: "דניאלה רוגאני סבל מפגיעה קלה, ולכן העדפתי שלא לסכן אותו מול בולוניה. מהדי בנעטייה היה אמור לקבל מקום בהרכב, אך הוא נפצע במפשעה, והייתי חייב להחליף אותו בקייליני". גם מריו מנדז'וקיץ' צפוי להיעדר מספר שבועות, ולכן גם הוא, לצד חואן קוואדרדו ואנדראה ברצאלי, לא יהיו זמינים. ז'ואו קאנסלו יחזור לסגל כאשר יובנטוס תשחק בסופרקאפ האיטלקי ביום רביעי נגד מילאן (19:30, שידור ישיר בספורט2).


Mission: #CoppaItalia quarter-finals complete ✅

Buonanotte, Bianconeri! ⚪⚫#BolognaJuve#FinoAllaFine#ForzaJuvepic.twitter.com/NtXG74JL8E

— JuventusFC (@juventusfcen) January 12, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי