צפו: אינטר הביסה 2:6 את בנבנטו, 0:2 לנאפולי על ססואולו

שחקני אינטר חוגגים
שחקני אינטר חוגגים | Gettyimages

הנראזורי התעללו בקבוצה מליגת המשנה, איקרדי (3), קנדרבה (7, 90), דלברט (45) ומרטינס (48, 66) כבשו בצד המנצח. סגנית המוליכה עלתה לרבע הגמר אחרי שערים של מיליק (15) ורואיס. פיורנטינה ניצחה 0:2 את טורינו

(גודל טקסט)
משחקי שמינית גמר הגביע האיטלקי נמשכים היום ובמוקד ה-2:6 הגדול של אינטר על בנבנטו והניצחון 0:2 של נאפולי על ססואולו. קודם לכן הייתה זו פיורנטינה ניצחה 0:2 בטורינו בדרך לשלב הבא.


אינטר – בנבנטו 2:6

בעונה שעברה בנבנטו סיימה אחרונה בסיירה A כאשר לא צברה אף נקודת ליגה עד המחזור ה-15. הערב הקבוצה שירדה כאמור לליגת המשנה שיחקה נגד אינטר מצמרת הליגה הבכירה והתמודדות לא הייתה שוות כוחות משריקת פתיחה. מאורו איקרדי דייק מהנקודה הלבנה (3), אנטוניו קנדרבה הכפיל (7), דלברט כבש את השלישי בדקה האחרונה של מחצית ושלוש דקות לתוך המחצית השנייה לאוטארו מרטינס כבש את הרביעי והוסיף שער נוסף בדקה ה-68. קנדרה כובש השער השני, חתם ערב גדול של הנראזורי עם צמד בהתקפה האחרונה של המשחק. לבנבנטו כבשו רוברטו אינסינייה (58), אחיו הצעיר של לורנצו ופליפו בנדינלי (74).




אינטר עלתה בקלות לשלב הבא (Gettyimages)


נאפולי – ססואולו 0:2 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)
סגנית המוליכה עשתה את המוטל עליה נגד קבוצת מרכז הטבלה בסאן פאולו. מיליק העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-15 אחרי דחיקה מקרוב של מיליק. בדקה ה-74 החלוץ הפולני היה הפעם על תקן המבשל כאשר העביר כדור רוחב לפביאן רואיס שבעט מול שער ריק והבטיח את עלייתה של חבורתו של קרלו אנצ'לוטה לרבע הגמר. 


Partita finita❗Siamo ai quarti!
#NapoliSassuolo 2-0
#CoppaItalia
#ForzaNapoliSemprepic.twitter.com/xAg9yaChVs

— Official SSC Napoli (@sscnapoli) January 13, 2019


טורינו – פיורנטינה 2:0 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)
בסרייה A זהו מפגש מרכז טבלה בין המדורגת התשיעית לעשירית, קבוצות מאוד לא יציבות העונה שמתקשות לייצר רצף ניצחונות. גם בגביע המשחק ביניהן היה שקול מאוד וכבר נראה היה שאנו בדרך להארכה, אבל האורחת מפירנצה הכריעה את ההתמודדות במאני טיים. פדריקן קייזה כבש צמד בדקות 87 ו-90, השער השני בסיוע של ה-VAR לאחר שתחילה נשרקה נגדו עבירה, וקבוצתו של סטפנו פיולי גברה על זו של וולטר מצארי בדרך לשמונה האחרונות.




צמד של קייזה העלה את פיורנטינה לשלב הבא (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי