ספאטה הפציץ רביעייה והשתווה לרונאלדו. 1:2 לנאפולי על לאציו

דובאן ספאטה
דובאן ספאטה | Gettyimages

הקולומביאני מצא את הרשת לא פחות מארבע פעמים ב-0:5 של אטאלנטה על פרוזינונה ונצמד ל-CR7 בפסגת טבלת הכובשים עם 14. במשחק המרכזי, קאייחון ומיליק סידרו ניצחון והורידו את הפער מיובנטוס זמנית ל-6

קבוצות: אטאלנטה
(גודל טקסט)
אחרי שרומא ניצחה את טורינו ואינטר מעדה בסן סירו, המחזור ה-20 בליגה האיטלקית נמשך הערב (ראשון) עם חמישה מפגשים. במשחק שפתח את היום מחצה אטאלנטה את פרוזינונה החלשה 0:5 בחוץ וטיפסה זמנית למקום השישי על חשבון מילאן שתתארח אצל גנואה מחר. במשחק המרכזי של המחזור גברה נאפולי 1:2 על לאציו וצימקה זמנית את הפער מיובנטוס ל-6 נקודות.


נאפולי – לאציו 1:2

נאפולי צימקה זמנית את הפער מיובנטוס לשש נקודות, אך לאלופה מצפה מחר (שני ב-21:30) משחק בית שאמור להיות קל נגד נועלת הטבלה קייבו. חוסה קאייחון כבש ראשון בבעיטה חזקה (34) וארקדיוש מיליק הפולני הכפיל בכדור חופשי נהדר כעבור שלוש דקות, 0:2 בהפסקה.


צ'ירו אימובילה הצליח לצמק (65), אבל פרנצ'סקו אצ'רבי הורחק (70) והמארחת שמרה על התוצאה, רשמה ניצחון ליגה שלישי ברציפות והגדילה את ההפרש מאינטר השלישית לשבע נקודות. האורחת רשמה משחק ליגה שני ברציפות ללא ניצחון ונותרה במקום החמישי עם נקודה אחת פחות מהיריבה העירונית רומא.




 קאייחון חוגג (Gettyimages)
 


פרוזינונה – אטאלנטה 5:0
ג'יאנלוקה מנצ'יני פרץ את הסכר כבר בדקה ה-12 ואז החלה ההצגה הגדולה של החלוץ הקולומביאני דובאן סאפטה, שהפציץ רביעייה אדירה (44, 47, 64 ו-73), כבש מחזור שביעי ברציפות והשתווה לכריסטיאנו רונאלדו בראש טבלת הכובשים של הסרייה א' (14 כ"א).


אטאלנטה רשמה ניצחון ליגה שני ברציפות (כבשה 11 שערים ב-180 דקות) ועלתה זמנית למקום השישי בטבלה על חשבון מילאן כאשר לשתיהן יש 31 נקודות אך הרוסונרי כאמור עם משחק פחות אותו הם ישלימו מחר אצל גנואה. מנגד, פרוזינונה כבר עם עשרה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון והיא עמוק מתחת לקו האדום בדרך הבטוחה לליגה השנייה.


תוצאות נוספות

פיורנטינה – סמפדוריה 3:3

ספאל – בולוניה 1:1

קליארי – אמפולי 2:2

 


7 – Duván #Zapata is the first Atalanta's player to score in seven Serie A games in a row since Opta collect this data (1994/95). Unstoppable.#FrosinoneAtalanta#SerieApic.twitter.com/amW3WZvsQY

— OptaPaolo (@OptaPaolo) January 20, 2019

Colombian and Atalanta striker Duvan Zapata just netted 4, which means he has scored 13 goals in last 7 games, where he always scored

— Tancredi Palmeri (@tancredipalmeri) January 20, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי