ניצחון שני ברציפות למילאן, רונאלדו החמיץ פנדל בניצחון יובה

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

הרוסונרי ניצחו 0:2 כבר במקום הרביעי בוריני (72) וסוסו (83) כבשו, המארחת התדרדרה ורשמה משחק רביעי רצוף ללא ניצחון. האלופה דרסה 0:3 את קייבו מהמקום האחרון, קוסטה (14), צ'אן (45) ורוגאני (84) הבקיעו

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

המחזור ה-20 בסרייה א' ננעל היום (שני) עם שני משחקים, כאשר יובנטוס הביסה 0:3 את קייבו נועלת הטבלה. במשחק המוקדם ניצחה מילאן 0:2 בחוץ את גנואה.

יובנטוס – קייבו 0:3
האלופה טיילה נגד נועלת הטבלה והשיגה ניצחון קליל בטורינו. דוגלאס קוסטה העלה את הגברת הזקנה ליתרון מהיר בדקה ה-13 אחרי בעיטה מרהיבה מחוץ לרחבה ואמרה צ'אן הכפיל לפני ההפסקה. בדקה ה-56 כריסטיאנו רונאלדו קיבל הזמנות נהדרת לכבוש את השלישי ליובנטוס כאשר בעט פנדל, אך סורנטינו הצליח להדוף לפורטוגלי. רונאלדו אמנם לא כבש אבל השער השלישי של המארחת הגיע שש נקודת לסיום כשרוגאני דייק בנגיחה.

גנואה – מילאן 2:0
אחרי שסיימו את 2018 עם ניצחון על ספאל, ופתחו את 2019 עם העלפה לרבע גמר הגביע בזכות 0:2 קשוח על סמפדוריה, הרוסונרי מראים סימנים שהם אכן חוזרים לעצמם. במשחק חוץ קשה בגנואה וללא כריסטיאן זפאטה שנפצע בשלב מוקדם, מילאן שלטה והחזיקה בכדור אך לא הצליחה לפרוץ את חומות ההגנה של המארחת עד לדקה ה-72, אז פאביו בוריני קיבל מסירת רוחב יפה מקונטי והצליח לכבוש. בדקה ה-83 סוסו הכפיל בסיומה של מתפרצת נהדרת וקבע שלוש נקודות חשובות לקבוצה של גאטוסו.

מילאן קפצה בזכות הניצחון למקום הרביעי, והיא רחוקה שש נקודות בלבד מאינטר שבמקום השלישי. בשבוע הבא היא תארח את נאפולי ותקווה לא לאבד גובה, כיוון שרומא נמצאת רק נקודה מאחוריה ומאיימת על הכרטיס לליגת האלופות.

בספרד, אייבר ניצחה 0:3 את אספניול במשחק שנעל את המחזור ה-20.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי