גאטוסו: "פיונטק חלוץ ענק, הוא עשה עבורנו את ההבדל"

קשישטוף פיונטק
קשישטוף פיונטק | Gettyimages

המאמן של מילאן התרשם מהסקורר הפולני שכבש צמד בניצחון 0:2 על נאפולי ברבע גמר הגביע האיטלקי: "השער השני היה פשוט מדהים". השחקן שהגיע מגנואה אמר: זו רק ההתחלה מבחינתי, נפלא לכבוש בבכורה בסן סירו"

קבוצות: נאפולי מילאן
(גודל טקסט)
קשישטוף פיונטק כבר לא תופעה. החלוץ הפולני שהגיע אלמוני לחלוטין מקראקוביה לגנואה בקיץ האחרון היה סיפור הצלחה ענק כשכבש 13 שערי ליגה, ומילאן רכשה אותו במקום גונסאלו היגוואין שעזב לצ'לסי. אתמול (שלישי), הוא הוכיח שיש לו יכולת מצוינת גם בקבוצה גדולה שיש עליה לחץ. מילאן ניצחה 0:2 את נאפולי ועלתה לחצי הגמר אחרי צמד של הפולני שכבר כבש העונה 13 שערי ליגה ועוד 8 בגביע האיטלקי.


"פיונטק באנג באנג" היא הכותרת היצירתית של "גאזטה דלו ספורט" לצמד שהבקיע הפולני המכונה "פיסטורלו" (אקדוחן). בעיתון נכתב שהחלוץ הבקיע שני שערים מרהיבים, והמאמן ג'נארו גאטוסו אמר: "פיונטק עשה את ההבדל". בעיתון הוסיפו: "פיונטק קר רוח ולא רק בגלל שהגיע מפולין, אבל מילאן תעשה שגיאה גדולה אם תחשוב שכל הבעיות שלה נפתרו עם פיונטק. הוא לא יכול להציל אותם לבד. הוא לא שחקן בעל טכניקה מושלמת ויש לו בעיות, אבל יש לו נשמה של מספר 9 אמיתי כי הוא יודע ליצור לעצמו מצבים ואיך להכניס את הכדור לרשת". החלוץ קיבל ציון 8 ב"גאזטה" ונבחר למצטיין.


Oggi in #primapagina il bomber che ha spedito il @acmilan in semifinale di #CoppaItaliapic.twitter.com/34M5YmoyNk

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) 30 בינואר 2019


החלוץ הבטיח לאוהדי מילאן שזה רק ההתחלה מבחינתו. במשחק הראשון שלו במדי הרוסונרי הוא לא כבש בתיקו 0:0 נגד נאפולי. אמש הוא פתח לראשונה מאז נרכש מגנואה בשבוע שעבר ב-35 מיליון יורו. המילאנזים מקווים להופיע בגמר בפעם השלישית בארבע העונות האחרונות. "ציפיתי ללילה כזה. אמרתי שאני מוכן והבקעתי צמד, אבל זו רק ההתחלה מבחינתי", אמר קשישטוף פיונטק בטלוויזיה של מילאן. "שני השערים היו גדולים למרות שהם היו שונים. לפני המשחק דיברתי עם דייגו לקסלט ופאביו בוריני וביקשתי מהם למסור לי את הכדור גבוה וארוך כי אני מעדיף בדרך הזאת". על השער השני אמר: "הייתי צריך להתמודד עם קאלידו קוליבאלי (שנכנס בו כמה פעמים בצורה חזקה) אבל זה עבר בסדר. אני כבר חושב על המשחק הבא נגד רומא ומקווה להציג יכולת אפילו טובה יותר. זה היה נפלא לכבוש בבכורה שלי בסן סירו".


גאטוסו התרשם בעיקר מהשער השני שלו אחרי שהצליח להחזיק בכדור בפריצה מאגף שמאל ובעט פצצה לשער והכניע את שוער נאפולי אלכס מרט: "השער השני היה פשוט מדהים. הוא חלוץ ענק ואנחנו מאושרים שהוא איתנו ולא נגדנו. כולם שיחקו טוב, אבל הוא עשה עבורנו את ההבדל".


מאמן נאפולי קרלו אנצ'לוטי טען: "לא היינו ברמה הנדרשת כדי לנצח את המשחק, אבל בואו לא נעשה גם מזה טרגדיה. יש לנו עוד מטרות שונות. מילאן לא עשתה הרבה חוץ מהשערים, אבל היה קשה לחזור אחרי שערים כאלה".



קשישטוף פיונטק. "מבחינתי זו רק ההתחלה" (Gettyimages)








 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי