צפו בתקציר: לאציו ניצחה 3:4 את אינטר בפנדלים, תפגוש את מילאן בחצי הגמר

ראג'ה ניינגולן
ראג'ה ניינגולן | Gettyimages

הקבוצה מבירת איטליה גברה על הנראזורי ברבע גמר הגביע אחרי 120 דקות דרמטיות. אחרי 90 ללא שערים, אימובילה העלה את התכולים ליתרון (108), איקרדי איזן פנדל גבולי (120), אך לבסוף לאציו עלתה בתום דו קרב מותח

קבוצות: לאציו
(גודל טקסט)

אחרי שני המשחקים הגדולים שערכו אמש ברבע גמר הגביע האיטלקי כאשר שפיורנטינה הביסה 1:7 את רומא וה-0:3 המפתיע של אטאלנטה על יובנטוס הערב (חמישי) לאציו ואינטר סיפקו דרמה גדולה כאשר המשחק נגרר לדו קרב פנדלים אחרי 1:1 בתום 120 כשבסיומו הקבוצה מבירת איטליה ניצחה 3:4 בפנדלים.

ב-90 הדקות הראשונות לא נכבשו שערים והמשחק נגרר להארכה. בתוספת הזמן לאציו הייתה עדיפה והיא כבשה את שער היתרון בדקה ה-108 מרגליו של צ'ירו אימובילה שבעט חלש לכיוונו של האנדנוביץ' וזה הספיק כדי להיכנס לרשת. אינטר השיגה את השוויון הדרמטי בהתקפה האחרונה של תוספת הזמן שטפן ראדו ספק פגע במאסימו ד'אמברוסיו ואחרי בדיקת ה-VAR השופט פסק לפנדל, הרומני השתולל וקיבל אדום ישיר. מאורו איקרדי ניגש לנקודה הלבנה והשאיר את אינטר בחיים לקראת דו קרב פנדלים.

בדו קרב הפנדלים לאוטרו מרטינס נעצר ראשון על ידי סטראקושה, ריזה דורמיסי החמיץ מיד אחריו. ראג'ה נאינגולן החטיא גם הוא לנראזורי ולוקאס לייבה העלה את לאציו באופן מוצדק לשלב לחצי הגמר והיא תפגוש את מליאן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי