מזל טוב: 34 עובדות לכבוד יום הולדתו של כריסטיאנו רונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

הוא זכה כמעט בכל תואר אפשרי, הצליח בכל קבוצה שבה שיחק ולא הפסיק לחגוג על המגרש ומחוצה לו. מבלי ששמתם לב, הפנומן הפורטוגלי כבר בן 34. הקריירה המדהימה של CR7 במספרים

(גודל טקסט)
מי היה מאמין? ילד הפלא כריסטיאנו רונאלדו חוגג היום (שלישי) את יום ההולדת ה-34 שלו והוא כעת נמצא בשיא הקריירה שלו. לכבוד המאורע, "גאזטה דלו ספורט" הקדיש לו שני עמודים ו-34 פרטים שמאפיניים אותו ביובנטוס.


1. רונאלדו של ריאל מדריד – הוא לא השתנה למרות שעבר מקבוצה אחת לשנייה נשאר דומיננטי כמו בעבר.


2. נע על כל המגרש – מאסימיליאנו אלגרי בנה את יובנטוס כמו לגו עם חלקים שאפשר להזיז ורונאלדו משחק הרבה פעמים בכנפיים כאילו היה צעיר בעשר שנים.


3. המבשל – מסר את הכדור למאריו מנדזוקיץ' שכבש מול ולנסיה ב-0:1 בליגת האלופות. בנוסף בישל שבעה שערי ליגה.


4. בועט הפנדלים – הוא הבטיח לאלגרי שלא יחמיץ יותר פנדלים וכבש חמישה כאלו העונה.



נשאר דומיננטי כמו כמו בריאל מדריד (AFP)


5. הכובש – הוא הבקיע 17 שערים ב-22 מחזורים. רק דויד טרזגה עשה פתיחה טובה יותר ביובנטוס ב-22 מחזורים בסרייה A בעונת 2005/6 כאשר כבש 18 שערים.


6. כמו ילד קטן – הדמעות שהוא הזיל כשהורחק במשחק הראשון באלופות מול ולנסיה מראות שהוא עדיין חי את המשחק כמו ילד ולא כמו שחקן בן 34. הוא רגיש מאוד.


7. נדיב – הוא אף פעם לא אמר לא לילד שביקש להצטלם איתו ביובה. גם למבוגרים יש לו כבוד עצום. הסבתא שלו לוסיה בת 97 מעריצה מספר אחת שלו.


8. אגו ענק – רונאלדו לא מנסה להשתנות, קבלו אותו כמו שהוא.


Happy 34th birthday today to the one and only, @Cristiano! ⚪️⚫️

➡️ https://t.co/kx3x2NY5SU#CR7JUVE#ForzaJuvepic.twitter.com/1Fis1CrTAm

— JuventusFC (@juventusfcen) February 4, 2019

9. משעשע – הוא בחור מצחיק ולא ידענו על כך.


10 כבש את טורינו – יובנטוס עדיין מוכרת בזכותו חולצות בקצב מסחרר והוא לא מפסיק לחתום על חוזי פרסום חדשים בטורינו ומגלה שווקים חדשים. בתי מלון ואפילו מוזיאונים מפרסמים את עצמם בזכות CR7. הוא כמו חברה מסחרית בזכות עצמה.


11. רונאלדו האיטלקי – הפורטוגלי לומד איטלקית. רואה תוכניות טלוויזיה בשפה המקומית ולומד להכיר את היופי של הנוף האיטלקי. כשיש לו זמן הוא מסייר באיטליה ומתאהב במדינה.


12. רונאלדו הפורטוגלי – הנבחרת הפורטוגלית והמדינה בה נולד נמצאת בליבו. הוא לא שיחק מאז המונדיאל בנבחרת, אבל הרגיע את כולם שהוא יחזור לשחק במוקדמות אליפות אירופה.


13. ממגנט – מאז בואו של רונאלדו לאיטליה האצטדיונים מלאים ומחירי הכרטיסים עלו. בכל מקום באים לראות אותו משחק. הוא גדול אפילו יותר מיובנטוס עצמה.


14. בנאדם מאמין – רונאלדו לא שוכח ללכת לכנסיה כל שבוע. הוא בוחר בכנסיות שונות בטורינו כדי להכיר את כולן. אחת הכי פופולאריות עליו היא "גראנד מאדרה דה דיו" סמוך למקום מגוריו.


15. מטפח את הגוף – רונאלדו מקדיש שעות לבנות את גופו.



הנבחרת הפורטוגלית נמצאת בליבו (Gettyimages)


16. החבר – שחקני הקבוצה כמו פדריקו ברנרדסקי ואחרים מקפידים להזמין את רונאלדו לארוחות אצלם בבית. כולם רוצים להתערבב עם רונאלדו.


17. כריסטיאנו ג'וניור – הבן הולך בעקבותיו ומשחק כדורגל לא רע בנערים של יובנטוס. הוא תמיד מחפש את היד של האבא כשהוא מצטלם בפומבי. רונאלדו הוא אבא אוהב וגאה. הוא לא מפסיד משחק של הבן שלו. אולי בכך הוא מפצה על העובדה שאביו מת בגיל צעיר יחסית לאחר בעיות שיכרות.


18. התארס – החברה ג'ורג'ינה מחכה לחתונה עם CR7. רונאלדו אמר לאחרונה שהוא זכה להכיר את הבחורה הכי מדהימה שאלוהים הציב בדרכו.


19. אופנתי – הוא נראה כמי שיצא מחוברת מהודרת של אופנה. לפני המשחק מול מנצ'סטר יונייטד נצפה עם שעון יהלומים ששוויו 1.5 מיליון יורו.


20. קבוצתי – מתייחס לכל שחקן של יובנטוס בצורה חברית מאוד.


21. מסובך – פרשת האונס של קתרין מאיורגה היא כמו פיל בחנות חרסינה. לפחות הוא הסדיר את הבעיות עם מס הכנסה הספרדי.



התארס לג'ורג'ינה רודריגס


22. המנהיג – אולי את סרט הקפטן עונד ג'ורג'יו קייליני, אבל רונאלדו הנהיג האמיתי של יובה.


23. כועס – הפרסים שקיבל לוקה מודריץ' ובעיקר "כדור הזהב" הרתיחו את רונאלדו שסבור שנעשה לו עוול והוא רוצה להוכיח את זה השנה במדי יובנטוס.


24. המוסקטר – מי שזוכר סיסמת המוסקטרים הייתה "כולם בעד אחד ואחד בעד כולם". הפורטוגלי לקח את הסיסמא ומיישם אותה עבור ה"גברת הזקנה", כמו דארטניאן בספר המפורסם של אלכסנדר דיומא.


25. מסדר אתגרים באימונים – מדווחים שהאימונים עם רונאלדו אף פעם לא משעממים. הוא מאתגר את חבריו באימונים בתרגילים והתערבויות שונות.


26. מופיע ברגעים המכריעים – כבש את שני בשערי הניצחון באמפולי, שער ניצחון על מילאן בסופרקאפ האיטלקי בסעודיה, הציל אותם מהפסד נגד פארמה ב-3:3 עם צמד.


27. החדשן – זכה ב-28 תארים ורוצה יותר. הוא רוצה לזכות פעם שישית בליגת האלופות ולהשוות את שיאו של חנטו בריאל מדריד.


28. מלך הרשתות החברתיות – יש לו הכי הרבה עוקבים בפייסבוק, טוויטר ואינסטגרם. כל פוסט שלו מזיז מיליונים ומכניס לו מיליונים של יורו.


29. העקשן – הוא לא מוכן לתת למירלאם פיאניץ' או פאולו דיבאלה לבעוט כדורים חופשיים. הוא רוצה לעשות את זה בעצמו.


30. עובד בלי הפסקה – הוא שיחק ביובה 30 משחקים מתוך 31 ומתוכם פתח ב-28 משחקים. הוא נותן באימונים מאה אחוז וביום החופשה הוא הולך להתאמן באולם סגור. אף פעם לא מפסיק.



עובד בלי הפסקה (Gettyimages)


31. שומר על פרטיות – אף אחד לא יכול להיכנס לווילה הענקית שלו בטורינו, בוטח במעט אנשים.


32. האנושי – הוא טועה לפעמים במשחקים וכאשר הוא עושה טעות עבורו זה סוף העולם כמו במשחק נגד לאציו. הוא פשוט אנושי כל כך למרות שבאותה מידה הוא לא אנושי במשחקו.


33. יום הולדת לעוד הרבה כדורגלנים – ניימאר חוגג היום 27, קרלוס טבס 35. אדנן יאנוזאי כיום בסוסיאדד (בן 24) ושחקן העבר והמאמן גיאורגי חאג'י היום בן 54. גם אבא של פאולו מאלדיני צ'זרה מאלדיני ז"ל מאמן העבר היה חוגג היום יום הולדת. גם השחקנים רודריגו פאלסיו, סטפן דה פריי ו-ודראן צ'ורלוקה.


34. צעיר בעשר שנים – בגיל 34 הוא דוגמה של התפרצות בריאות, כושר, מנטליות ופיזיות. הוא אומנם בן 34, אבל בכל שאר הסממנים הוא כמו שחקן בן 24.



נשאר עם היכולת המרהיבה בדויק כמו בגיל 24 (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי