בשירות הגברת הזקנה: נאפולי ופיורנטינה נפרדו ב-0:0 חלש

נאפולי נגד פיורנטינה
נאפולי נגד פיורנטינה | AFP

במקום משחק לוהט בין שתי קבוצות עמוסות כישרון קיבלנו בונקר משעמם שעזר בעיקר למוליכה, שתוכל להגדיל את הפער בפסגה ל11 נקודות מחר. אינטר התקרבה עם 0:1 על פארמה, מרטינס כבש (79) שתי דקות לאחר שנכנס

(גודל טקסט)

המחזור ה-23 בסרייה א' נמשך היום (שבת) עם שני משחקים, כאשר בראשון שבהם נפגשו פיורנטינה ונאפולי למה שהיה אמור להיות קרב מרתק בין שתי קבוצות איכותיות אך נגמר ב-0:0 חסר תכלית. במשחק השני אינטר ניצחה 0:1 את פארמה.

פיורנטינה – נאפולי 0:0
נאפולי רצתה לנצל את התיקו של יובנטוס בשבוע שעבר כדי להתקרב למרחק שש נקודות מהמוליכה, אבל נתקלה ביום טוב של הגנת המארחת שלא נתנה לאינסינייה ומרטנס, ולאחר מכן ורדי מיליק, להגיע להרבה מצבים. כשהשופט שרק לסיום, שתי הקבוצות לא היו מרוצות מהתוצאה. נאפולי תקווה שיובנטוס לא תחזיר את הפער ל-11 נקודות מחר נגד ססאולו, בעוד פיורנטינה התרחקה מאוד מהמאבק על כרטיס לאירופה ועלולה לסיים את המחזור במקום ה-11.

ביום חמישי תצא נאפולי למשחק חוץ אצל ציריך, במה שאמורה להיות משוכה קלה בשלב 32 הגדולות בליגה האירופית. ובעוד פחות מחודש, במחזור ה-26, תגיע יובנטוס לסאן פאולי למשחק העונה.

פארמה – אינטר 1:0
במשחק חלש באניו טארדיני, פארמה ניסתה להפתיע כפי שעשתה ליובנטוס במחזור האחרון ובאה בעיקר להתגונן. התקפת אינטר ניסתה לחדור אך ללא הצלחה, עד שבדקה ה-77 ספאלטי הכניס את לאוטארו מרטינס. החלוץ חיכה בדיוק שתי דקות לפני שהכניע את לואיג'י ספה וקבע 0:1 לנראזורי.

אינטר תצא השבוע לאוסטריה, שם תפגוש את ראפיד וינה בשלב 32 הגדולות של הליגה האירופית. הניצחון הזה בהחלט ישלח אותה לשם במצב רוח טוב, אבל החשוב ביותר הוא שעם שלוש הנקודות אינטר התקרבה למרחק תשע נקודות מנאפולי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי