לא עוצר: רונאלדו כבש 20 שערים בעונה ה-13 ברציפות

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

הפורטוגלי להט עם שער ובישול נגד ססואולו. אלגרי: "הוא יכול לשתף פעולה עם דיבאלה והם יעשו זאת". במילאן מתמוגגים מהצמד פיונטק ופאקטה, שהקדיש את השער לנספים בפלאמנגו. גאטוסו: "זו מילאן שאני רוצה לראות"

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)
 כריסטיאנו רונאלדו לא מפסיק להבקיע. אתמול (ראשון) ניצחה יובנטוס את ססואולו 0:3 והמשיכה להתבסס במקום הראשון עם פער של 11 נקודות מנאפולי שבמקום השני. הכוכב הפורטוגלי כבש את שער הליגה ה-18 שלו העונה והוא ממשיך להוביל את טבלת הכיבושים בסרייה A. בנוסף, הגברת הזקנה רשמה משחק ליגה 24 ברציפות בו לא הפסידה בחוץ ורחוקה משחק חוץ אחד מהשוואת השיא מעידן אנטוניו קונטה, בו יובה הייתה בלתי מנוצחת בין השנים 2011-2012 ב-25 משחקי חוץ.


המאמן מסימיליאנו אלגרי נשמע מרוצה בסיום: "מחמאות לקבוצה ששמרנו על שער נקי, שזה דבר חשוב מאוד. אנחנו בכושר טוב. אם היריבה מסתגרת, צריך למצוא את הדרך למסור סביבה". על כך שפאולו דיבאלה נכנס כמחליף לשבע דקות בלבד אמר האיטלקי: "זה לא בגלל כריסטיאנו רונאלדו. הם יכולים לשתף פעולה ועוד יעשו זאת. אנחנו צריכים שכולם יעבדו קשה בכדי שנשמור על איזון הקבוצה. אפשר להרכיב גם את דיבאלה וגם את רונאלדו, זה פשוט תלוי סיטואציה. כולם צריכים את הפרטנר המתאים להם. מריו מנזד'וקיץ' מאוד יעיל עבור דיבאלה ורונאלדו אם הוא משחק לצידם".


ב"גאזטה דלו ספורט" כתב שרונאלדו היה מעורב בכל שלושת השערים והוא נבחר למצטיין עם הציון 8 לאחר שכבש שער, בישל שער אחד ובעט 4 בעיטות לשער. באתר "גול" ציינו שהפורטוגלי כבש אתמול את שערו ה-20 העונה בכל המסגרות, כמות אליה הגיע עונה 13 ברציפות. הפעם האחרונה שלא הצליח לעשות זאת הייתה ב-2005/06, עונתו השלישית במנצ'סטר יונייטד, אז מצא את הרשת רק 12 פעמים. ביכולתו הנוכחית הוא ככל הנראה יהיה מועמד שוב לזכות ב"כדור הזהב" ויקווה לזכות בו בפעם השישית, 11 שנה אחרי שנבחר פעם ראשונה.

Heading home with all three points! #SassuoloJuve#TrenoUfficiale@LeFreccepic.twitter.com/PL3MaZoRy2

— JuventusFC (@juventusfcen) 10 בפברואר 2019

מי שנותן פייט לרונאלדו הוא חלוץ מילאן קשישטוף פיונטק שכבש את שער הליגה ה-15 שלו העונה וה-23 בכל המסגרות. מי שכונה "פיסטולרו" (אקדוחן) קיבל מחמאות ב"גאזטה דלו ספורט", שם נכתב שיחד עם לוקאס פאקטה, השניים הפכו את הרוסונרי לקבוצה אחרת, שניצחה את קליארי 0:3 ועלתה למקום הרביעי. הצמד כבר מכונה בעיתון "P2" וכל אחד מהם כבש אתמול שער.


פיסטורלו הראה שהוא עומד בלחץ לשחק עם החולצה של מילאן וכבש כבר ארבעה שערים ברוסונרי בארבעה משחקים בכל המסגרות", הכתב בעיתון. "פאקטה מצידו הולך ומשתפר ממשחק למשחק". ג'נארו גאטוסו אמר: "זאת מילאן שאני רוצה לראות".


פאקטה שהגיע לאיטליה מפלאמנגו כתב באינסטגרם על האסון שעבר המועדון והקדיש את השער שלו למשפחות הנספים: "זהו רגע מיוחד בחיי ובחיי כל מי שקשור לפלמנגו. שום דבר שאומר לא יקל על הכאב של המשפחה והחברים של אלה שאינם עוד ונספו באסון השריפה. אני מאחל להם כוח ושהאל ינחם את ליבו של כל אחד מהם. אני מקדיש את השער הזה להם, כי אני יודע כמה הם רצו ונלחמו להגשים את החלום הגדול – להיות שחקן פלמנגו".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Momento especial demais na minha vida e na vida de todos os flamenguistas, nada q eu vá dizer vai amenizar a dor dos familiares e amigos daqueles q se foram! Desejo muita força a todos e que Deus possa confortar o coração de cada um! Presto essa homenagem por saber o quanto eles queriam, o quanto batalharam, em busca do grande sonho de se tornar um jogador do Flamengo. Por vocês e pra vocês! Garotos do ninho ❤️⚫️ #forçaFlamengo

A post shared by Lucas Paquetá (@lucaspaqueta) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי