מוכנים לאתלטיקו: רונאלדו כבש ובישל ב-0:3 של יובנטוס

כריסטיאנו רונאלדו, פאולו דיבאלה
כריסטיאנו רונאלדו, פאולו דיבאלה | Gettyimages

חמישה ימים לפני המשחק במדריד בשמינית גמר האלופות, האלופה הביסה את פרוזינונה החלשה והגדילה זמנית את הפער מנאפולי ל-14. הפורטוגלי מסר לדיבאלה (6), כבש בעצמו (63) והוחלף דקה לאחר מכן, בונוצ'י הוסיף (17)

(גודל טקסט)

חמישה ימים לפני המשחק החוץ בשמינית גמר ליגת האלופות במדריד נגד אתלטיקו, יובנטוס השיגה הערב (שישי) ניצחון חלק 0:3 בבית נגד פרוזינונה החלשה במשחק שפתח את המחזור ה-24 בסרייה א' והגדילה את הפער זמנית מנאפולי הסגנית ל-14 נקודות.


יובה פתחה במטרה להכריע את המשחק במהירות והשיגה את מבוקשה. כבר בדקה ה-6 רונאלדו הוריד כדור לפאולו דיבאלה שבעט מחוץ לרחבה טיל אדיר לחיבורים. לאונרדו בונוצ'י הבלם הכפיל (17) מקרוב אחרי שהגיע ראשון לריבאונד וקבע 0:2 לאלופה בהפסקה.


המחצית השנייה נפתחה בצורה קצת יותר איטית, אבל בדקה ה-63 היה זה כריסטיאנו רונאלדו שבעט מתוך הרחבה לרשת והעלה את מאזנו ל-19 שערי ליגה העונה. דקה לאחר מכן הכוכב הפורטוגלי הוחלף לקול תשואות הקהל במטרה ברורה לשמור אותו למשחק החשוב במדריד.


התכבד בכיבוש השער השני. בונוצ'י (Gettyimages)


בצרפת נערכו הערב שני משחקים במסגרת המחזור ה-25. נים גברה על דיז'ון 0:2 בביתה משערים של טאג'י סאבנייה (28) ואנטונין בוביקון (83), המפסידה נותרה ב-10 שחקנים לאחר שאוסאמה חדאדי ראה את הכרטיס האדום (89). במפגש המאוחר מרטין טרייר (15) ונביל פקיר (35) הבקיעו לזכות ליון ב-1:2 על גנגאן, פלייקס אבואה אבואה  רק איזן זמנית (21).


גם המחזור ה-24 בספרד נפתח עם משחק בודד ו-2:2 סוער בין אייבר לחטאפה. חיימה מאטה (37) ודימיטרי פולקייה (52) העלו את האורחת ליתרון כפול, אך צמד של שרלס (67 פנדל ו-80) קבע חלוקת נקודות בסיום.


FINAL | AMAIERA | FULL TIME@SDEibar 2-2 @GetafeCF
⚽️ Charles (2)#EibarGetafepic.twitter.com/KkVl0MmcrK

— SD Eibar (@SDEibar) February 15, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי