איקרדי נותר מחוץ לסגל: "לא התקבלו עליו הצעות בינואר"

מאורו איקרדי
מאורו איקרדי | Gettyimages

הסכסוך המתוקשר בין החלוץ להנהלה נמשך והוא לא ישחק גם מול סמפדוריה לאחר שהתלונן על דלקת בברך. דיווח: אבנים הושלכו לעבר אשתו והסוכנת שלו בזמן שהייתה עם הילדים ברכב, במזל אף אחד לא נפגע

(גודל טקסט)

המלחמה בין מאורו איקרדי לאינטר נמשכת ולא רואים לה סוף. גם מחר (ראשון) הוא לא ייכלל בסגל אינטר למשחק נגד סמפדוריה בסן סירו, אחרי שאמר למאמן לוצ'אנו ספלטי שהוא חולה כשהקבוצה חזרה מניצחון על ראפיד וינה בליגה האירופית, 0:1 באוסטריה. השחקן טוען שיש לו דלקת בברך, אבל ב"גאזטה דלו ספורט" כתבו כי הוא היה יכול לשחק בווינה וגם מול סמפדוריה והכל כחלק ממאבק שבשבוע האחרון הפך למתוקשר.

פיירו אוסיליו, המנהל הספורטיבי של אינטר, טען שאף קבוצה לא רצתה ולא התעניינה במי שהיה קפטן הנראזורי בינואר. את דבריו אישר גם המנהל הספורטיבי של אודינזה, פיירפאולו מרינו שסיפר על כך ל"ראי ספורט": "הוא אמר לי בינואר שלא הייתה אפילו שמץ של הצעה לחלוץ, למרות שאשתו והסוכנת שלו וונדה נארה טענה שיש התעניינות מריאל מדריד, מנצ'סטר יונייטד, יובנטוס, פ.ס.ז' וצ'לסי".

עוד אמר מרינו: "מצבים כאלה נפתרים כאשר השחקן חוזר לשחק בקבוצה עם קצת ענווה ועושה הכל כדי להיות טוב יותר ולהתאמץ יותר. כעת הוא שלח מסר לקבוצה ולשחקנים. בדרך כלל כשהקפטן עושה דברים כאלה הקבוצה מגינה עליו, אבל ממה שאני יודע שחקנים באינטר אמרו להנהלה שהם לא מרגישים שאיקרדי הוא הקפטן שלהם ומייצג אותם. לכן לקחו ממנו את סרט הקפטן".


איקרדי. המידע שלא התקבלו הצעות עבורו הגיע דווקא מאודינזה (AFP)

אולי בינואר אף קבוצה לא התעניינה באיקרדי כפי שטוענים בהנהלת הנראזורי וגם חבריו למקצוע של המנהל המקצועי אוסיליו, אך באתר "קאלצ'ומרקטו" דווח שחאבייר סאנטי, כוכב העבר וכיום חבר הנהלת אינטר, קיבל טלפון מנשיא יובה אנדראה אניילי שגישש לגבי רכישת איקרדי בקיץ הקרוב. מאמן האלופה מסימיליאנו אלגרי התחמק מלספק תשובה ישירה כשנשאל על כך.

שעות ספורות לאחר שנודע על כך, אוהדי אינטר הזועמים על אשתו של איקרדי והסוכנת שלו, וונדה נארה, השליכו לעברה אבנים בעת שנהגה ברכבה. הייתה ברכב היו גם ילדיהם של הזוג ובמזל גדול אף אחד לא נפגע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי