אינטר הסתדרה ללא איקרדי, לאציו הפסידה בדקה ה-93

שחקני אינטר חוגגים
שחקני אינטר חוגגים | Gettyimages

הנראזורי השלימו ניצחון שני ברציפות ללא הכוכב בסגל אחרי 1:2 על סמפדוריה. אינזאגי היה בדרך לניצחון שלישי רצוף, אבל גנואה חזרה משערים של סנאבריה (75) וכרישיטו (90). נאפולי מעדה בביתה נגד טורינו

קבוצות: פיורנטינה
(גודל טקסט)
יום המשחקים השלישי של המחזור ה-24 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון), כשהמשחק המוקדם הסתיים בניצחונה של פיורנטינה 1:4 בחוץ על ספאל וכלל גם אירוע די היסטורי בכל הנוגע לשימוש ב-VAR. מאוחר יותר, לאציו הפסידה 2:1 אצל גנואה אינטר ללא איקרדי בסגל רשמה ניצחון שני ברציפות אחרי 1:2 על סמפדוריה, במשחק שנעל את הערב נאפולי נפרדה בתיקו ללא שערים עם טורינו


אינטר – סמפדוריה 1:2
הנארזורי הסתדרו ללא איקרדי שלא נכלל בסגל' אחרי שרשמו לזכותם ניצחון שני ברציפות ששמר על המקום השלישי בטבלה. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה למשך 70 דקות, אך מיד אחריהן הגיעו חמש דקות הפכפכות, דנילו דאמברוסיו כבש ראשון לזכות אינטר בדקה ה-73, מנולו גאביאדיני איזן שלוש דקות מאוחר יותר ובדקה ה-78 אינטר החזירה את היתרון אחרי שער של ראג'ה נאינגולן שבעט כדור מחוץ לרחבה שקפץ בדרך על הדשא והטעה את שוער האורחת. השער המאוחר של הבלגי הספיק לקבוצתו של לוצ'אנו ספאלטי להשיג ניצחון חשוב עם הרבה אופי.


| LE ESULTANZE

Vittoria nerazzurra al "Meazza"#InterSampdoriapic.twitter.com/fcc1e8sGop

— Inter (@Inter) February 17, 2019


ספאל – פיורנטינה 4:1 
שמונה משחקים ברציפות ללא הפסד לזכותם של סטפנו פיולי וחניכיו מפירנצה, שהיום לא נרתעו גם מפיגור די מוקדם, הפכו ל-1:4 הנחילו לספאל הפסד שני ברציפות. המארחת ניצחה לפני כשלושה שבועות את פארמה ולאחר מכן סיימה ב-0:0 ביתי מול טורינו, עבורה היו אלה ארבע נקודות יקרות מפז ונראה היה שמדובר בתחילתו של מומנטום שאולי יאפשר לה לברוח מהתחתית הרותחת, אבל לוויולה היו תכניות אחרות.


אנדראה פטאניה היה הראשון למצוא את הרשת אחרי 36 דקות ואצטדיון פאולו מצה כבר החל לפנטז על חזרה למסלול הניצחונות אחרי הפסד 2:1 לאטאלנטה במחזור שעבר, אלא ששמונה דקות אחר כך הצליח אדימילסון פרננדס להוריד את הצדדים להפסקה ב-1:1, שער של מתיאה ואלוטי מספאל בדקה ה-75 נפסל לאחר בדיקת VAR – ואז התברר כי כל מהלך השער החל בעבירה שבוצעה ברחבת ספאל וכך יצא שהשער המקומי נפסל, ג'ורדן ורטו כבש מהנקודה הלבנה והמהפך הושלם אחרי 79 דקות במשחק. מרגע זה ואילך החלה התפרקות מצד המארחים: ג'ובאני סימאונה שעלה מהספסל נעץ את השלישי בדקה ה-81 ואת תוצאת המשחק חתם גרסון הברזילאי בדקה ה-88.  פיורנטינה עם 35 נקודות במאזנה, ספאל נותרה עם 22 ובמרחק מינימלי מהקו האדום.


⏱ RISULTATO FINALE#GenoaLazio 2⃣-1⃣

#SerieATimpic.twitter.com/sHUAwmYC9U

— Genoa CFC (@GenoaCFC) February 17, 2019


גנואה – לאציו 1:2
גנואה פתחה את העונה טוב, אבל נראה שהיא בהתדרדרות בחודשים האחרונים וכבר לא תילחם על מקום באירופה. לאציו, שבאה אחרי הפסד 1:0 לסביליה בליגה האירופית, רצתה להתאושש על חשבון המארחת הבינונית ואחרי שער בדקה ה-44 מרגלי מילאן באדלי כבר חשבה שהיא בדרך לניצחון ליגה שלישי ברציפות, אבל אנטוניו סנאבריה ניצל חוסר ריכוז רגעי של ההגנה כדי להשוות בדקה ה-75 עם שערו השלישי בארבעת המשחקים שלו בקבוצה.


המארחת היתה קרובה לתיקו שלישי ברציפות, אבל בתוספת הזמן התקיפה ולחצה במטרה להשיג את שלוש הנקודות ודומניקו כריסצ'יקו בעט בעיטה אדירה מרחוק כדי לקבוע 1:2 דרמטי.


נאפולי – טורינו 0:0
בעקבות הפרידה ממארק האמשיק שעזב לליגה הסינית לורנזו אינסיינה הפך באופן רשמי לקפטן החדש של נאפולי, שאירחה את טורינו, אלופת התיקו בסריה A, שעם ניצחון הערב מהמקום התשיעי יכולה הייתה להשתוות למספר הנקודות של אטאלנטה מהמקום החמישי בטבלה.


כיאה לקבוצה הבכירה מבין השתיים, הקבוצה של קארלו אנצ'לוטי,ששמרה על רשת נקייה בכל שלושת משחקי הליגה האחרונים שלה, שלטה באופן אבסולוטי במשחק, אבל למרות 10 בעיטות מדויקות למסגרת, לא הצליחה למצוא את הרשת. מנגד, טורינו שכמעט ולא הייתה פעילה התקפית, הצליחה לשמור על רשת נקייה 90 דקות ולחלץ נקודה יוקרתית בסיציליה.



 הקפטן החדש של נאפולי לורנצו אינסינייה בפעולה (Gettyimage)




תוצאות נוספות
אמפולי – ססואולו 0:3


אודינזה – קייבו 0:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי