יובה רמזה לגבי איקרדי, אינטר ענתה בעקיצה על דיבאלה

מאורו איקרדי מול מריו מנדז'וקיץ'
מאורו איקרדי מול מריו מנדז'וקיץ' | AFP

המנהל הספורטיבי של אלופת איטליה התראיין: "גיששנו בקיץ האחרון, שום דבר לא סגור. נראה ביוני", מנכ"ל אינטר השיב שאותם דברים אמורים לגבי כוכב הגברת הזקנה. הנראזורי יציעו לאיקרדי, שחוגג היום 26, חוזה חדש

(גודל טקסט)
המלחמה המסורתית בין אינטר ויובנטוס חודשה בימים האחרונים, בשל הרמזים מצד יובנטוס שהיא בכל זאת רוצה את מאורו איקרדי. הכוכב הארגנטינאי מסוכסך עם הנהלת אינטר, והגברת הזקנה עשויה לקפוץ על ההזדמנות.


ה"גאזטה דלו ספורט" מדווח על קרבות בין שני המנהלים של שתי הקבוצות, שבעבר הלא רחוק עבדו ביחד ביובה. לדברי העיתון, "אין מה לעשות. השם איקרדי משויך כל יום לסיפור לוהט אחר. מי אם לא איקרדי מעורר הרבה בלאגן בכדורגל האיטלקי. זה שם חם ולתקשורת יש על מה לחגוג".


המנהל המקצועי של יובה פאביו פרטיצ'י הודה: "בקיץ האחרון גיששנו אצל אינטר בקשר לאיקרדי, וזה היה רק למידע מה קורה איתו. מה יקרה בעתיד? אנחנו רק בפברואר והוא שחקן של אינטר. יש משחקים קשים שאנחנו צריכים להתכונן אליהם. אם הדברים האלה יהיו בכותרות או לא, נראה ביוני".


La prima pagina della #gazzetta di oggi
⚽️Icardi, sberloni Juve-Inter
Ferrari, che debutto. Vettel già davanti
⚽️Il pallone è sessist? La rivolta delle donne
https://t.co/QoAurgu4d9pic.twitter.com/RJhC7NdvQE

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) 19 בפברואר 2019


האיש החזק באינטר, בפה מארוטה שכיהן בעבר כמנכ"ל יובנטוס, השיב אש: "הדברים של פרטיצ'י לא במקום. אני יכול לענות לו באירוניה שאותם הדברים אמורים לגבי פאולו דיבאלה. נראה מה יהיה איתו ביוני". אולי אינטר לא מתכוונת באמת לנסות לרכוש את דיבאלה, אבל האיום הוא ברור – "אל תתעסקו עם איקרדי". הבעלים של אינטר מסין אמר לאיקרדי: "תישאר אצלנו. לא ניתן לך להיות ביאנקונרי".


אינטר תגיש הצעת הארכת חוזה לאיקרדי בימים הקרובים, אבל אם לא יחזירו לו את סרט הקפטן הוא לא מוכן להישאר בנראזורי. איקרדי דורש החזרת הסרט והתנצלות. הוא חוגג היום את יום הולדתו ה-26 תחת מעטה של עננה. כבר אתמול החל את חגיגות יום ההולדת בביתו בעיר קומו, ואישתו וונדה נרה העלתה שתי תמונות באינסטגרם של השניים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי