"נאפולי פנתה לאיקרדי, אינטר מעדיפה שיעבור ליובנטוס"

מאורו איקרדי
מאורו איקרדי | Gettyimages

דיווח באיטליה: הארגנטיני שנושל מתפקיד הקפטן בנראזורי יכול להשתכר 11 מיליון יורו בקבוצה של אנצ'לוטי, אלא שבמילאנו נוטים למכור אותו דווקא לאלופה, אם זו תסכים לשלם את סעיף השחרור בגובה 110 מיליון יורו

קבוצות: נאפולי
(גודל טקסט)

באתר האיטלקי "קאלצ'ומרקטו" דווח הבוקר (רביעי) ששתי המובילות של הסרייה A, יובנטוס ונאפולי, נלחמות על החתמת מאורו איקרדי בסיום העונה מאינטר. נאפולי הציעה לו, כך לפי הדיווח כמובן, משכורת של 11 מיליון יורו בנוסף לשני מיליון יורו בונוסים כדי שיחתום, אלא שבמפתיע אינטר רוצה למכור אותו דווקא ליובנטוס, למרות היריבות הגדולה הרבה יותר בין המועדונים לעומת זו שיש לנראזורי עם הנאפוליטנים.

מוקדם יותר השבוע פורסם שאיקרדי לא יכול לשחק בליגות אחרות כמו "לה ליגה"בספרד  או בפרמיירליג באנגליה מכיוון שאשתו וונדה נרה, לשעבר אשתו של מקסי לופס, לא תוכל לראות את ילדיה מהזוגיות עם לופס כחלק ממאבק משפטי בין השניים על גידול הילדים, כך שעזיבת ארץ המגף לזמן ממושך לא באה בחשבון מצד הזוג איקרדי ולכן נראה שמאורו יישאר באיטליה, אבל ייתכן שיחליף קבוצה.

לפי העיתונאי טנקרדי פאלמרי, נאפולי הציעה שכר טוב יותר לאיקרדי מאשר יובנטוס. אם הוא יסכים לעבור הוא יהיה השחקן עם השכר השני הכי גבוה בליגה, אחרי כריסטיאנו רונאלדו שמשתכר כ-30 מיליון יורו לעונה. דווח שנאפולי כבר פנתה בעבר לאיקרדי, אבל נענתה בשלילה.


איקרדי. הסכסוך של אשתו עם מקסי לופז ישאיר אותם באיטליה? (Gettyimages)

פאביו פארטיצ'י מיובנטוס הודה שבקיץ האחרון הוא גישש בנוגע לרכישת החלוץ, עוד לפני שאופציית כריסטיאנו רונאלדו הפכה לריאלית. אוהדי אינטר לא ירצו לראות את הכוכב שלהם עובר ליריבה השנואה, אבל זו לא הפעם הראשונה שהקבוצות יעשו עסקה כזאת גם לאור העובדה שהגברת הזקנה היא אחת הקבוצות היחידות שבאפשרותה לשלם את סעיף השחרור שלו, 110 מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי