אלגרי: "מואיז קין טוב מספיק כדי להישאר בקבוצה"

מאויז קין
מאויז קין | Gettyimages

מנג'ר יובנטוס שיבח את החלוץ בן ה-19 שכיכב ב-1:4 על אודינזה, אך הדגיש שיש גם מקום לשיפור: "צריך לשפר את התנועה שלו". דאגה מפציעתו של ברצאלי. בצוות המקצועי טרם החליטו על מערך נגד אתלטיקו מדריד

(גודל טקסט)
 ארבעה ימים לפני משחק הגומלין נגד אתלטיקו מדריד, יובנטוס השיגה את אחד הניצחונות הקלים שלה העונה כאשר הביסה 1:4 את אודינזה כמעט ללא מאמץ וללא הכוכבים כריסטיאנו רונאלדו, לאונרדו בונוצ'י, ג'ורג'ו קייליני ומיראלם פיאניץ' שישבו על הספסל והאחרון אף לא היה בסגל.


את מירב תשומת הלב תפס מואיז קין הצעיר בן ה-19 שכבש צמד במשחק הראשון העונה שפתח בהרכב. מסימיליאנו אלגרי אמר על השחקן בסיום: "הוא טוב מספיק כדי להישאר כאן, הוא היה טוב מאוד מול השער, אך הוא עדיין צריך לשפר את התנועה שלו כדי לכבוש יותר".


אך לצערה של הגברת הזקנה יש גם בשורות רעות, בלם הקבוצה אנדראה ברצאלי נפצע בפתיחת המשחק והוחלף בדקה ה-25 וככל הנראה יפספס את המפגש נגד הקולצ'ונרוס בליגת האלופות. מאמן יובנטוס דיבר הפציעה של הבלם הוותיק: "חבל לי שזה קרה, הוא חזר ושיחק טוב, אני עדיין לא יודע אם אשחק עם שלושה או שני בלמים, אני לא חושב שדה שיליו עדיין יהיה כשיר. אנחנו כנראה נשחק עם ספינזולה, קאסרס או קנסלו בעמדות המגנים".


#Kean: «La Juve è il massimo!» https://t.co/e1rWk800fw#JuveUdinesepic.twitter.com/F0fnVNEELw

— JuventusFC (@juventusfc) March 8, 2019


בנוסף לכך סגן נשיא המועדון, שחקן העבר פאבל נדבד: שם קץ לשמועות בנוגע לפגשיה של אלגרי עם אדוארדו אניילי ואמר: "אני לא חושב שעתיד המאמן תלוי במשחק אחד או שניים בליגת האלופות. יש מערכת יחסים טובה בין המאמן להנהלה, הם נפגשו ברמץ כפי שהם עושים בכל שנה".




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי