המאמן הבא של יובנטוס? זידאן נפגש עם נציגי הקבוצה בטורינו

זינדין זידאן
זינדין זידאן | AFP

דיווח באיטליה: אנשי האלופה נפגשו עם המאמן הצרפתי, בעברו כוכב הקבוצה, במה שהגביר את חרושת השמועות לגבי האפשרות שימונה למאמן בעונה הבאה במקומו של אלגרי

(גודל טקסט)
זינדין זידאן מצא זמן לבקר בטורינו, באמצע מסע הידיעות והספקולציות לגבי זהות מאמן יובנטוס בעונה הבאה. זידאן, כידוע, יושב בביתו מאז החליט להיפרד מריאל מדריד לאחר שלוש זכיות רצופות בליגת האלופות, ולאור ההערכות שבעונה הבאה תמנה יובנטוס מאמן חדש, ביקורו בעיר ומפגשו עם נציגי הקבוצה חיזקו את האפשרות שהוא יהיה מחליפו של מסימליאנו אלגרי.


זידאן מוזכר כבר מספר שבועות כמועמד אפשרי לאמן את ריאל מדריד, צ'לסי או את יובנטוס בעונה הבאה, וביקורו בעיר התרחש במקביל לדברי פפ גווארדיולה, מאמן מנצ'סטר סיטי שנטען כי סיכם לארבע שנים אצל אלופת איטליה, שמצדו שלל את האפשרות והבהיר כי יישאר באנגליה לפחות עד תום חוזהו.


בעיתון "לה סטמפה" פורסם שזידאן לא רק ביקר בטורינו, אלא גם נפגש עם אנשי הקבוצה ודן עימם על האפשרות שיאמן את יובה בעונה הבאה במקומו של האיטלקי מאסימיליאנו אלגרי שצפוי לעזוב. לטענת כתב העיתון, זידאן לא נפגש עם נשיא יובה אנדראה אניילי, אלא נציגיו היו אלו שגיששו עבורו.


זיזו כאמור גרם לשמועות לגביו להתעצם אחרי שהגיע לביקור בטורינו, וחברו לשעבר בקבוצה, ניקולה אמורוסו, דאג להדליק את המדורות עוד יותר, כאשר פרסם תמונה שלו ושל הצרפתי במדי יובה מ-2016, בה נראים השניים משחקים חמש על חמש ביחד עם שמות גדולים אחרים כמו צ'ירו פרארה ומרק יוליאנו.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

⚽️#supercalcetto# #Memories2016#

A post shared by Nicola Amoruso (@nicola_amoruso_) on


 
גם אם אלגרי יצליח בסופו של דבר לעבור את אתלטיקו מדריד ולהעפיל לרבע גמר ליגת האלופות, נראה כי עתידו עדיין לוט בערפל. בעיתון נכתב כי אוהדים רבים של הגברת הזקנה סבורים שצריך להחליפו וכי הם מאוכזבים מהכישלון הצפוי בזירה האירופאית, למרות הגעתו של כריסטיאנו רונאלדו. על זידאן נכתב: "יובה מתעניינת בו עוד משנה שעברה והעיר והקבוצה נשארו בליבו". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי