נארה: "הייתה שיחה טובה עם מארוטה, איקרדי רוצה להישאר"

מאורו איקרדי ואשתו וונדה נארה
מאורו איקרדי ואשתו וונדה נארה | Gettyimages

החלוץ שלא משחק מאז נושל מתפקיד הקפטן גם לא נכח בסן סירו בניצחון על ספאל, אך אשתו שגם משמשת כסוכנת שלו הבהירה: "אני מדברת בזמן האחרון יותר עם המנהל המקצועי מאשר עם בעלי. זה יהיה שבוע גורלי"

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

סאגת מאורו איקרדי ואינטר קרובה לסיום? לאחר הניצחון של אינטר 0:2 על ספאל, עדיין ללא איקרדי, אשתו המשתמש גם כסוכנת שלו, וונדה נארה, הצהירה שהחלוץ רוצה להישאר באינטר. הסוכנת גם טענה שהפציעה שלו בברך היא בטח לא המצאה, אבל גם אמרה: "הוא לא מרגיש הכי חשוב במועדון, אז עדיף לתת קדימות לטיפול הרפואי שלו כדי שיתאושש לחלוטין".

מאז ה-13 בפברואר, אז נושל מתפקיד הקפטן, איקרדי לא שיחק באינטר, ואתמול אפילו לא נכח באצטדיון ולא צפה במשחק קבוצתו, שחגגה השבוע 111 שנה להיווסדה. לטענת נארה, הדבר נעשה באישור המועדון. "מורו מאוד רוצה להישאר באינטר", אמרה נארה בראיון ל"טיקי טאקה", "אני עובדת עבורו כדי שירגיש טוב ואני רוצה לעשות סולחה עם המועדון. אפילו עורך הדין שבחרנו שייצג אותנו הוא אוהד של אינטר". לשאלה למה איקרדי לא הגיע לאיצטדיון אמרה: "נשארנו בבית לראות את המשחק עם המשפחה שלנו. לא חששנו משריקות בוז של האוהדים. זה נעשה בסיכום עם המועדון".


איקרדי. הסאגה קרובה לסיומה? (Gettyimages)

נרה התלוצצה כשאמרה שהיא מדברת בימים אלה יותר עם בפה מארוטה, המנהל המקצועי של אינטר, מאשר עם בעלה: "חשוב שניצחנו את ספאל. אני לא רוצה לומר מה היה בשיחות עם מארוטה, אבל זה הולך להיות שבוע חשוב לאוהדי אינטר. השיחה הייתה חיובית, כמו שהיא תמיד חיובית כשאנחנו נפגשים לדון על דברים חשובים. מאורו רוצה להמשיך באינטר ואני מקווה שהכל ייפתר בימים הקרובים". מארוטה עצמו אמר: "אנחנו צריכים להיות רגועים ולהשתמש בשיטת המקל והגזר. אנחנו אופטימיים שזה יעבוד בסופו של דבר, אבל כמו בכל משפחה יש כללים".

אינטר מצידה פתחה לפחות זמנית פער של שש נקודות על פני רומא (לה יש משחק חסר) ואטלאנטה שדולקות אחריה בקרב על המקום הרביעי. "הייתה לנו פתיחת משחק מאוד אמוציונלית אבל אני שמח שבהמשך דברים הסתדרו והצלחנו לנצח", אמר המאמן לוצ'יאנו ספאלטי והודה לקהל: "אוהדי אינטר הם יוצאי דופן, הם הכוח הגדול ביותר שלנו". לאינטר מצפה שבוע גורלי. ביום חמישי הנראזורי יארחו את איינטרכט פרנקפורט (21:50, שידור ישיר בספורט4) במטרה להעפיל לרבע גמר הליגה האירופית, ואז מצפה לה הדרבי הגדול נגד מילאן בסן סירו.



שחקני אינטר חוגגים. שבוע גורלי בפתח (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי