ראניירי: "יש דברים חיוביים, אך אנו חייבים לשפר את ההגנה"

קלאודיו ראניירי
קלאודיו ראניירי | Gettyimages

בצל השמחה מניצחון בבכורה המחודשת ברומא והחזרת הפער מהכרטיס לאלופות לשלוש נקודות, המאמן מודאג מההגנה שספגה כבר 37 שערים. החלוץ פיטר שיק: "שמח לכבוש שערים, אשמח לשחק לצד דז'קו"

קבוצות: רומא
(גודל טקסט)
לאחר שבוע קשה מאוד שכלל תבוסה 3:0 בדרבי מול היריבה הגדולה לאציו והדחה מאכזבת מול פורטו בשמינית גמר ליגת האלופות, ברומא סוף סוף יכולים לחייך. השינוי על הקווים הביא לאפקט מיידי כשקלאודיו ראניירי חגג בכורה מוצלחת עם ניצחון 1:2 על אמפולי באולימפיקו. רומא שמרה על מאזן הבית החיובי שלה, כשהפסיד רק פעם אחת בליגה, והיא שוב חזק במאבק מול אינטר על הכרטיס הרביעי לליגת האלופות. "התחלה טובה, ראניירי", כתבו ב"גאזטה דלה ספורט" האיטלקי.


המאמן קלאודיו ראניירי אמר לאחר המשחק: "אני מודה לאוהדים שלנו שתמכו בנו בזמן קשה, הם היו חשובים היום לא פחות מהשחקנים שעשו עבודה טובה". האיטלקי היה מרוצה מכך שרומא הצליחה להתגבר על היעדרויות רבות: "זה היה משחק קשה ללא מנהיגים רבים, ויש לי הרבה דברים חיוביים לקחת". ראניירי, שטען שהשופט החמיר מדי עם הרחקתו של פלורנצי, הוסיף שקודם כל הוא רוצה לייצב את ההגנה שספגה 37 שערי ליגה, רק שער אחד פחות מצמד המוליכות יחד.


האיטלקי שיבח גם את החלוץ הצעיר פטריק שיק שכבש את שער הניצחון. זה היה שער ליגה ראשון שלו מאז דצמבר. "הוא שחקן שיש לו הכל. מהירות, טכניקה, יכולת לכבוש שערים. הוא צריך לשפר את האופי והמנטליות שלו. אני רוצה שישחק כמו נגד פורטו". ראניירי הרגיע שהפציעה של ניקולו זנוליו שהוחלף בגלל פציעה היא אינה חמורה, ושהוא מנסה להחזיר את דייגו פרוטי לאט לאט לעניינים. החלוץ הסלובני ז'אן סלאר נכנס לדקות ספורות וערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת, שלושה ימים לפני יום הולדתו ה-20.


#Manolas show in tribuna: scatenato nei minuti finali del match | GUARDA IL VIDEO ️ https://t.co/1CRid96hPO

— Corriere dello Sport (@CorSport) 11 במרץ 2019


שיק עצמו אמר: "אני חלוץ ותמיד יש מוטיבציה להבקיע כמה שיותר שערים. המאמן אמר שאני צריך לעבוד יותר עבור הקבוצה. זה אולי לא היה המשחק הכי מהנה לצפות בו אבל הייתה לנו מנטליות מנצחת". החלוץ נשאל האם הוא מעדיף לשחק לצידו של אדין דז'קו והשיב: "אני חושב שלחלוצים תמיד קל יותר לשחק יחד. זה יעזור גם לי וגם לו".


אין ספק שרומא מרגישה מאוחדת. באיטליה פרסמו וידאו קצר מחמש הדקות האחרונות בו הבלם קוסטס מנולאס שנעדר מהמשחק, מוחא כאפיים על כל תיקול מוצלח בהגנה, ומתחבק בסיום יחד עם אלכסנדר קולארוב ודניאלה דה רוסי. במחזור הקרוב רומא תצא למשחק חוץ נגד ספאל מהמקום ה-16, כשברור שהיא צריכה לשפר את מאזן החוץ שלה (חמישה ניצחונות, ארבע תוצאות תיקו וחמישה הפסדים), ואז יגיע האתגר הגדול שלה: משחק בית נגד נאפולי השנייה בטבלה.


"Before the game I told Patrik: ‘If you show the same character you did when you came on in Porto, you're one of my guys…‘"

Read more from the boss… #ASRoma#RomaEmpoli
https://t.co/bZYT6DjSgJ

— AS Roma English (@ASRomaEN) 11 במרץ 2019


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי