נשיא נאפולי: "לאינסינייה אין מחיר, הוא לא על המדף"

לורנצו אינסינייה
לורנצו אינסינייה | AFP

אוארליו דה לאורנטיס הבהיר שהקשר האיטלקי אינו למכירה, חשף את חידוש החוזה לחמש שנים עם המנהל הספורטיבי, רמז על עתידו של אנצ'לוטי ("אם ירצה לחדש חוזה לא תהיה בעיה") ולא שכח להחמיא ליובנטוס

(גודל טקסט)
בעלי נאפולי אוארליו דה לאורנטיס התראיין מהעיר זלצבורג, שם תארח קבוצתו של דאבור את המועדון האיטלקי במסגרת גומלין שמינית גמר הליגה האירופית מחר (חמישי). כזכור, במשחק הראשון זה לא באמת היה כוחות, כשהאיטלקים הביסו את האוסטרים 0:3, כך שהמשחק מחר צפוי להיות לפרוטוקול בלבד.


הבעלים האיטלקי ניצל את הזמן מחוץ לאיטליה כדי לפזר את העננה סביב עתידו של לורנצו אינסיינייה, וגם הכריז על חידוש החוזה של מנהלה הספורטיבי של הקבוצה: "כריסטיאנו ג'יאנטי חידש את חוזהו לחמש שנים. אנחנו מאוד מרוצים מעבודתו ואני בטוח שהמועדון ימשיך לצמוח". ג'יאנטי מצידו הגיב כשאמר: "רציתי להישאר בנאפולי".


הבעלים הרחיב לגבי שחקן הבית האיטלקי היחיד בסגל של נאפולי: "אינסיינה? הוא לא על המדף, אין לו מחיר, אחרת היינו מכניסים מחיר להפרת חוזה". ההתבטאות האחרונה מגיעה לאחר שאינסיינה הביע את כעסו אחרי שכבש את שער השוויון ב-1:1 נגד סאסאולו בראשון האחרון. "לא צריך לנתח את המילים שלו, תנו לו להביע את עצמו".




דה לאורנטיס. הבהיר את עמדת נאפולי לגבי אינסינייה (Gettyimages)


על עתידו של המאמן רמז הבעלים: "אם אנצ'לוטי ירצה לחדש את החוזה הוא יודע שלא תהיה בעיה". גם ליריבה הבכירה יובנטוס לא שכח להחמיא כשאמר: "הם שיחקו טוב אתמול, והלוואי שנפגוש אותם בסופר קאפ האירופי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי