סמפדוריה הביסה 3:5 את סאסואלו, ספאל הדהימה את רומא

שחקני סמפדוריה חוגגים
שחקני סמפדוריה חוגגים | Gettyimages

לקוואליארלה ממשיך להתבסס בראש טבלת הכיבושים עם שערו ה-21 העונה, אליו הצטרפו גם דפרל, לינטי, פראט וגאביאדיני. בוגה, דוקאן ובאבאקאר צימקו מנגד. הג'יאלארוסי הפסידו 1:2 לקבוצה מפרארה

קבוצות: סמפדוריה
(גודל טקסט)
אחרי הניצחון המפתיע של קאליירי על פיורנטינה אמש (שישי) המחזור ה-28 של הסרייה A נפתח עם ה-3:5 המשוגע של סמפדוריה על סאסואלו, רומא רשמה הפסד ראשון בעידן קלאדיו ראניירי אחרי 2:1 מפתיע נגד ספאל. במשחק שנעל את הערב, בולוניה ניצחה 2:3 בטורינו.



סאסואלו – סמפדוריה 5:3
האורחת אמנם הפסידה במחזור הקודם אחרי שני ניצחונות רצופים, אך האורחת הוכיחה שהמעידה הייתה מקרית כאשר הערב התפוצצה באצטדיון מאפיי עם חגיגה של שערים. חבורתו של מרקו ג'יאמפאולו עלתה על לוח התוצאות כבר אחר 15 דקות מכיבוש של גרגורי דפרל וכעבור 21 דקות פאביו קוואליארלה הכפיל את היתרון וכבש את שערו ה-21 בליגה שהרחיק אותו מכריסטיאנו רונאלדו בראש טבלת כובשי השערים של הליגה בשער אחד נוסף. שתי דקות לאחר מכן ז'רמי בוגה צימק אך קרול לינטי הגיב מנגד עם שער כעבור דקה.


סמפדוריה לא הורידה את הקצב ועלתה ליתרון 1:4 בדקה ה-46 משער של דניס פראט, ומנולו גאביאדיני נעץ את המסמר האחרון בדקה ה-71. המארחת כבשה גם היא שני שערים על ידי אלפרד דאנקן בדקה ה-63, וקומה באבאקאר בתוספת הזמן אך זה לא עזר לחבורתו של רוברטו דה זרבי שהשלימה משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון ליגה.


5ampdoria. pic.twitter.com/rUzBjJSqHD

— U.C. Sampdoria (@sampdoria) March 16, 2019


ספאל – רומא 1:2
ספאל שלא ניצחה במשך חמישה משחקי ליגה רצופים הצליחו להפתיע בבית את רומא המתחדשת של קלאדיו ראניירי עם ניצחון ביתי מפתיע. המאחרת עלתה ליתרון מוחמד פארס העלה את קבוצתו ליתרון בדקה ה-22, דייגו פרוטי איזן מהנקודה הלבנה בדקה ה-53, אך אנדראה פטאנייה השיב את היתרון למארחת עם כדור נוסף מפנדל וכפה הפסד ראשון לקלאדיו ראניירי. ספאל ניצחה את רומא גם בסיבוב הקודם


שחקני ספאל חוגגים (Gettyimages)


במשחק נוסף: טורינו – בולוניה 3:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי