אינטר מוכנה למכור את איקרדי לריאל מדריד ב-80 מיליון יורו

מאורו איקרדי
מאורו איקרדי | Gettyimages

לפי דיווח ב"אס", החלוץ הארגנטינאי שלא שיחק כבר שמונה משחקים אחרי שנשלל ממנו סרט הקפטן, נמצא עם רגל וחצי מחוץ למועדון המילאנזי. הבלאנקוס קיבלו את תג המחיר מהנראזורי ועשויים להצטרף למרדף אחריו

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

בעיתון "אס" פורסם שמאורו איקרדי שוב על הכוונת של ריאל מדריד. לפי הדיווח, אינטר מוכנה למכור אותו ב-80 מיליון יורו והמחיר כבר ידוע לבלאנקוס. עוד נטען כי החלוץ הארגנטינאי נמצא כבר עם רגל וחצי מחוץ לנראזורי למרות שבקבוצה ממשיכים להתעקש שהם רוצים לראות אותו נשאר בסן סירו. נאפולי ויובנטוס רוצות את השחקן, אבל ריאל מדריד עשויה גם היא להצטרף למרדף אחריו.

איקרדי לא שיחק כבר שמונה משחקים במדי אינטר, אחרי שסרט הקפטן נשלל ממנו לפני המשחק נגד ראפיד וינה בליגה האירופית. החלוץ טוען שהוא עדיין פצוע אך באינטר מכחישים. בריאל מדריד לא רואים בסכום של 80 מיליון יורו דבר מרתיע במיוחד. הארי קיין, שמועמד אף הוא לאלופת אירופה היוצאת עשוי לעלות כפול ואולי יותר.

בספרד פורסם לפני מספר שבועות שהמעורבות של אשתו וונדה נארה, שהיא גם הסוכנת שלו, וכל הפרסום שלה ברשתות החברתיות מרתיע מאוד את הנהלת ריאל מדריד שלא רוצה לקבל את השחקן עם דמות בעייתית שתהווה מיטרד למועדון ולאווירה בחדר ההלבשה. עם זאת, במדריד מוכנים כעת לפי הדיווחים להתפשר עם הבעיה שיוצרת הסוכנת והדוגמנית לשעבר. מאז הגיע לאינטר ב-2013, איקרדי כבש 187 שערים ב-210 משחקים.


מאורו איקרדי. חלק מהמהפכה של זינדין זידאן? (Gettyimages)

בעיתון "קוריירה דלו ספורט" פורסם כי בהנהלת אינטר ילחצו על איקרדי להסכים להארכת חוזה בפגרת הנבחרות ויערכו איתו כמה פגישות. בינתיים, קיים קרע בין הצדדים ואחת הדרישות של וונדה נארה היא להחזיר לבעלה את סרט הקפטן. לטענתה הוא פגוע, והדבר החשוב ביותר מבחינת הקבוצה זה להחזיר לו את הביטחון.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי