מיראבלי: "לא הייתי נותן לאיקרדי אפילו לדרוך בסן סירו"

מאורו איקרדי
מאורו איקרדי | AFP

הסקאוט הראשי לשעבר של הנראזורי בטוח שהקבוצה מתנהגת בצורה רכה מדי עם החלוץ הארגנטינאי: "לא הייתי מסתפק בשלילת סרט הקפטן, מאורו בחור טוב אבל אין שחקן שהוא מעל המועדון"

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

לאחר שהדרבי "דלה מדונינה" נצבע שוב בכחול עם הניצחון של אינטר 2:3 על מילאן, שהסתדרה משחק שמיני ברציפות ללא הכוכב הכי גדול שלה מאורו איקרדי, הסקאוט הראשי לשעבר של הנראזורי, מאסימיליאנו מיראבלי, התייחס לפרשת איקרדי ואמר ל"ספורט איטליה": "אני חושב שאיקרדי הוא חלוץ נהדר ובסה"כ בחור טוב. אבל אני לא חושב שיש שחקן שהוא מעל המועדון, במיוחד כשמדובר במועדון ענק כמו אינטר עם מיליוני אוהדים".

מיראבלי מכיר את איקרדי היטב לאחר שהיה הסקאוט הראשי של הנראזורי, לפני שעבר בקיץ 2017 למילאן בה שימש כמנהל הספורטיבי, כשנכון להיום הוא לא עובד באף קבוצה. מיראבלי מאמין שהמועדון רך מדי עם השחקן, והוא היה הרבה יותר מחמיר איתו: "אולי הייתי קשוח יותר אפילו מאינטר. לא רק שהייתי שולל ממנו את סרט הקפטן, גם לא הייתי נותן לו לדרוך בסן סירו".

"אני מסכים לחלוטין עם המנכ"ל בפה מארוטה, וונדה נארה? הייתי מטפל בה תוך חמש דקות. העובדה שהיא גם אשתו וגם הסוכנת שלו מובילה למספר בעיות, היא חייבת להבין שיש דברים שצריך לדבר עליהם במקומות המתאימים ולא מול כולם בטלוויזיה.


מאורו איקרדי. "אין שחקן שיותר גדול מהמועדון" (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי