דיווח באיטליה: איקרדי יחזור לאימוני אינטר, אבל יעזוב בקיץ‎

מאורו איקרדי
מאורו איקרדי | Gettyimages

החלוץ הארגנטינאי ישוב לסגל הנראזורי לאחר 36 ימי השעיה, אך ככל הנראה מדובר בחודשיו האחרונים של הארגנטינאי במועדון האיטלקי, שמעוניין למכור את הקפטן לשעבר תמורת 80 מיליון יורו

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)
מאורו איקרדי צפוי לשוב לאימוני אינטר אחרי הפסקה של 36 יום, אבל לפי "גאזטה דלו ספורט" הוא יחזור לקבוצה בלי שיש ללא עתיד באינטר אחרי שההנהלה החליטה למכור אותו בקיץ עקב ההחלטה להחרים את אימוני הקבוצה. איקרדי רמז על חזרתו כשפרסם תמונה שלו במדי אינטר באינסטגרם.


ב"גאזטה" נכתב כי היום מתחיל האביב באופן רשמי באיטליה וזו לא הפתעה שהיום החליט איקרדי להפשיר את הקרח בינו לקבוצה וסיים את החורף שהיה לו במועדון, אבל ההחלטה במועדון לא תשתנה אלא אם תהיה הפתעה גדולה.


בפה מארוטה המנהל הטכני של אינטר ועורך דינו של איקרדי פאולו ניקולטי הגיעו להסכם ביניהם איך להחזיר את איקרדי. באינטר לא רוצים להחזיר לו את סרט הקפטן ובעיתון תוהים מה בעצם יקבל איקרדי על כך שהסכים לחזור.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

⚫️ #MI9 ⚫️

A post shared by Mauro Icardi – MI9 (@mauroicardi) on



הרצון לראות את איקרדי חוזר היה משותף לשני הצדדים. ככל שאיקרדי לא משחק ולא מתאמן הוא נחלש יותר ויותר בכושרו ובאינטר חששו שאם ימשיך לשבת בבית הערך שלו בשוק השחקנים יירד ואם הקבוצה תרצה למכור אותו תצטרך לעשות את זה בסכום קטן יותר. באחרונה פורסם שאינטר דורשת עליו 80 מיליון יורו, אבל מחירו היה יורד אם היה נשאר בבית.


אתמול (רביעי) שוחח מארוטה עם המאמן לוצ'אנו ספאלטי ועדכן אותו על חזרתו של הקפטן לשעבר. במועדון לא רוצים שהמאמן ייכנס כעת לעימותים עם החלוץ הארגנטיני, אך בקרב השחקנים יש סימן שאלה גדול לגבי קבלתו מחדש לאחר ההשעיה. מארוטה רוצה לדבר עם כל השחקנים כדי שיקבלו את איקרדי בצורה יפה ולהתאמן קשה לקראת המשחק הבא נגד לאציו בסן סירו.



איקרדי ישוב לאימונים. לוצ'אנו ספאלטי יחזיר אותו להרכב? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי