קייליני הודה: "בגיל שלי אני באמת מתענג על כל רגע"

ג'ורג'יו קייליני
ג'ורג'יו קייליני | AFP

בזמן שיובנטוס דוהרת אל עבר האליפות השמינית שלה ברציפות ומצפה למפגש מול אייאקס ברבע גמר האלופות, הקפטן דיבר לאחר 500 הופעות בקבוצה: "חוויתי הכל מהכל, שיאים ושפל". והצהיר: "הטוב ביותר עוד לפנינו"

(גודל טקסט)

אחרי לא פחות מ-500 משחקים במדים של יובנטוס, הקפטן ג'ורג'יו קייליני דיבר על התקוות לעתיד, התחושות בניצחון הגדול על אתלטיקו מדריד בליגת האלופות והצהיר: "הטוב ביותר עוד לפנינו". 

הביאנקורי מתכוננים לזכייה באליפות השמינית שלהם ברציפות ולקרב ברבע גמר ליגת האלופות נגד אייאקס. הם הרוויחו את ההזדמנות להמשיך במפעל האירופי אחרי שהתגברו על פיגור 2:0 מול אתלטיקו מדריד במשחק הראשון והביסו אותם 0:3 בגומלין בטורינו בהופעה ה-500 של קייליני במדי הזברות, עם שלושער ענק של כריסטיאנו רונאלדו.

"זה היה בהחלט ערב מיוחד עבורי, ולחגוג את זה עם ניצחון שממשיך את הרפתקה שלנו בליגת האלופות זה הדובדבן על העוגה", אמר קייליני לערוץ הטלוויזיה של יובנטוס והמשיך: "כמה שבועות חלפו ואני חושב שהבנו מה קרה, אנחנו רוצים לעשות משהו מיוחד ולהמשיך לחוות את הרגשות האלה שהרגשנו בניצחון על אתלטיקו".

"אצטדיון יובנטוס יצר את האווירה הקסומה הזאת שלא הרגשנו כאן זמן מה בטורינו. אני חושב שזו הייתה דחיפה יוצאת דופן שהרגשנו מלכתחילה, מה שהופך אותו למשחק שונה מכל האחרים, אז אנחנו רוצים להרגיש את זה שוב. בהחלט תהיה לנו הזדמנות טובה נגד אייאקס ברבע גמר ליגת האלופות, אבל עכשיו חשוב שנתרכז בליגה. אנחנו מובילים את הטבלה בצורה משכנעת ורוצים לזכות בסקודטו בהקדם האפשרי."


ג'ורג'יו קייליני עם אלברו מוראטה (AFP)

הקפטן הוותיק נשאל אם יש משחק מסויים מתוך ה-500 שהוא יותר בולט מבחינתו. "יש כל כך הרבה, שיאים וגם שפל, שמחתי ובכיתי, כך שהיה הכל מהכל, אבל הרגשות האלה תמיד יהיו איתי וזה היה כבוד לחלוק אותם עם כל כך הרבה אלופים", אמר הבלם והוסיף: "הטוב ביותר עוד לפנינו. בגיל שלי אני באמת מתענג על כל רגע".

בתוך כך, הבלם דניאלה רוגאני שהאריך אתמול את חוזהו אצל הגברת הזקנה בארבע שנים נוספות עד 2023, ולא מקבל הרבה דקות בגלל היכולת הגבוהה שמציגים קייליני ובונוצ'י אמר: "להישאר ביובנטוס זה כל מה שרציתי, זה יום חשוב ומשמח עבורי. אני עובד קשה בכל יום כדי להיות פה, מאושר שהמועדון מאמין בי ורוצה להצליח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי