ספאלטי: "איקרדי שיחק מצוין, אבל היה יכול לכבוש שער נוסף"

איקרדי וספאלטי
איקרדי וספאלטי | Gettyimages

הארגנטינאי ששב למגרשים אחרי 53 ימים, כבש ובישל ב-0:4 של אינטר על גנואה התקבל ברגשות מעורבים על ידי האוהדים. המאמן אמר בסיום: "שיחקו מצוין והשגנו נקודות חשובות". וגם: המועדון תובע את קבוצתו של בקהאם

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)
אחרי שסאגת מאורו איקרדי הסתיימה מתברר שהיה שווה לאינטר להחזיר אותו. הוא כבש בפנדל, בישל לאיבן פרישיץ' והנראזורי ניצחו את גנואה 0:4. איקרדי כבש אתמול את שערו ה-123 במדי אינטר והשתווה לכריסטיאן ויירי האגדי ושניהם חולקים את המקום שמיני בין כובשי אינטר בכל הזמנים. איקרדי כבש אחרי 53 יום שלא שיחק במדי הקבוצה לאחר שטען כי הוא פצוע וסרט הקפטן נלקח ממנו.


ב"גאזטה דלו ספורט" נכתב שאיקרדי נראה טוב יותר מאי פעם. "נכון שבהתחלה היה לו קשה להסתגל למשחק, אבל ככל שהזמן עבר הוא שחרר את הנצרה", נכתב. לוצ'אנו ספאלטי ואיקרדי היו על סכינים במהלך הסכסוך בין המועדון לחלוץ הארגנטיני, אבל אחרי שהוא כבש ספאלטי נתן לו כיף והיחסים בין השניים השתנו. המאמן אמר אחרי המשחק: "הקבוצה שיחקה מצוין, אלו שלוש נקודות חשובות במאבק על ליגת האלופות, כי כבר הפסדנו שלוש נקודות חשובות נגד לאציו. החזרה של איקרדי? הוא שיחק מצוין, אבל הוא יכול היה לעשות אפילו יותר. אבל הוא עשה את מה שהיה צריך לעשות".


ספאלטי הוסיף על איקרדי: "הוא צריך להתחבר חזרה עם הקבוצה, הוא ממוקם בעמדה בה הוא יכול להבקיע שערים. הוא רץ הרבה, אבל הוא יכול היה להבקיע שער נוסף. הוא גם הראה הרבה אופי בקשר לפנדל, יש כיף בחדר ההלבשה שלנו, כי גם אם קורים דברים באינטר, אז הכל נפתר בחדר ההלבשה, הוא הוכיח שהוא נמצא כאן עבור הקבוצה".


Front page of #Corsport
2019-04-04

#edicola#primapagina#Juventus#Inter#Milan#Roma#Napoli#Laziopic.twitter.com/MJJi8uJhL1

— Football⚽️InfoData (@FInfodata) April 4, 2019


חלק מאוהדי אינטר לא ממש אהבו את חזרתו של איקרדי בגלל שטענו כי הוא בגד בקבוצה. כבר בחימום חלק מהאוהדים העליבו את איקרדי ועד לדקה ה-20 הדברים לא השתפרו אחרי שהוא החמיץ מצב של אחד על אחד ושער בטוח. וונדה נרה האישה והסוכנת פרגנה במהלך המשחק כשהעלתה תמונה שלה ושל הילדים וכתבה: "תמיד איתך".


בתוך כך אינטר הודיעה שהיא תובעת את דיוויד בקהאם על כך שקרא לקבוצה החדשה שלו ב-MLS בשם אינטר מיאמי. באינטר טוענים שהשם שלהם הוא מותג ובקהאם היה צריך לשלם על שימוש בשם הקבוצה. ב-MLS טוענים שזו תביעה קנטרנית משום שיש כמה קבוצות עם השם אינטר בעולם כולל אינטר טורקו הפינית ובקרואטיה אינטר זפרסיץ'. בקהאם צפוי להחזיר תשובה רשמית לתביעה עד הארבעה במאי.


This is our story. This is our crest.#InterMiamiCF#ThisIsMiami#MLSpic.twitter.com/p3yCkFiO0S

— Inter Miami CF (@InterMiamiCF) September 5, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי