דיווח: מילאן רוצה את מאוריסיו פוצ'טינו כמאמן לעונה הבאה

מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו | Gettyimages

המאמן שלא מרוצה ממדיניות הרכש בטוטנהאם עשוי להתפתות לפרויקט החדש של הרוסונרי שמבטיחים רכש במאות מילוני לשי"ט, כך על פי התקשורת האנגלית. יו"ר התרנגולים דניאל לוי הבטיח כי יוציא כסף על חיזוק בקיץ

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)
האם מאוריסיו פוצ'טינו יהיה מאמן מילאן בשנה הבאה? לפי פרסום ב"סאנדיי מירור", ראשי מילאן לקחו לעצמם כפרויקט להחזיר את הקבוצה לימים הגדולים שלה ואחד הצעדים הראשונים שלהם יהיה להביא מנג'ר טוטנהאם שיוביל את הקבוצה החל מהעונה הבאה. פוצ'טינו רמז יותר מפעם אחת שהוא יעזוב את טוטנהאם אם הקבוצה לא תחשוב בגדול ולא תתחיל לרכוש שחקנים מהקיץ הקרוב, לאחר שלא רכשה אף שחקן בשני חלונות ההעברה הקרובים.


אחרי שהדלת נסגרה בפניו של פוצ'טינו במנצ'סטר יונייטד וריאל מדריד האתגר להחזיר את מילאן לימיה הגדולים בתקופות של אריגו סאקי, פאביו קאפלו וקרלו אנצ'לוטי יכול לקסום למנג'ר הארגנטיני, מה עוד שבמילאן מבטיחים לו רכש בגובה 350 מיליון יורו בקיץ הקרוב שיכול לשדרג בענק את הקבוצה. כרגע, כזכור, מאמן אותה ג'נארו גאטוסו שנאבק עם הקבוצה על הכרטיס הרביעי לליגת האלופות בשנה הבאה.


EXCLUSIVE: AC Milan eyeing shock swoop for Tottenham manager Mauricio Pochettinohttps://t.co/UYebHf5qJ0pic.twitter.com/bCY4oMNsU9

— Mirror Football (@MirrorFootball) 6 באפריל 2019


מי שהעלה את הרעיון להביא את פוצ'טינו הוא המנג'ר הטכני של מילאן איבן גזידיס, למרות שעבד בעבר בארסנל הלוא היא היריבה המושבעת והשנואה של טוטנהאם. יו"ר טוטנהאם דניאל לוי כבר אמר בעבר שלא ישחרר את פוצ'טינו בלי סכום העברה גדול למנג'ר, בסביבות 60 מיליון ליש"ט. האיש החזק בטוטנהאם רוצה שפוצ'טינו ימשיך בתפקיד ומקווה שהשקת האיצטדיון החדש בניצחון 0:2 על קריסטל פאלאס תעזור לו להחליט להישאר.


לוי הבטיח לפוצ'טינו שיהיה לתרנגולים כסף לחיזוק בקיץ הקרוב, אבל הפרויקט של מילאן יכול לקסום למנג'ר בן ה-47 ששואף לזכות בתארים. טוטנהאם תארח השבוע ביום שלישי את מנצ'סטר סיטי ברבע גמר ליגת האלופות כשהיא נחשבת לאחת הקבוצות בעלות הסיכוי הנמוך ביותר להעפיל לחצי הגמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי