צפו בתקציר: אטאלנטה בגמר הגביע לאחר 1:2 על פיורנטינה

שחקני אטאלנטה חוגגים
שחקני אטאלנטה חוגגים | Gettyimages

לאחר ה-3:3 המשוגע במפגש הראשון בפירנצה, חבורתו של גספריני הראתה עליונות במשחק הביתי ותפגוש את לאציו בגמר. מוריאל כבש ראשון (3), איליצ'יץ' איזן מהנקודה הלבנה (14) וגומס השלים מהפך (69)

(גודל טקסט)
לאחר שלאציו הבטיחה אמש (רביעי) את עלייה לגמר הגביע האיטלקי עם 0:1 על מילאן, נקבעה הערב יריבתה של הקבוצה מבירת איטליה ב-15 במאי והיא אטאלנטה שלאחר ה-3:3 במפגש הראשון הצליחו הכחולים שחורים לגבור 1:2 על פיורנטינה ועלו לגמר ראשון מאז עונת 1995/96.


פיורנטינה שידעה שכדי לעלות היא תהיה חייבת לנצח, עלתה על לוח התוצאות לאחר שתיים וחצי דקות בלבד כאשר פדריקו קייזה מצא את לואיס מוראיל במסירת אומן והקולומביאני לא התבלבל וכבש עם כדור שטוח למרכז בין רגליו של פיירלואיג'י גוליני.



יוסיפ איליצ'יץ' חוגג. יניף גביע בסיום העונה? (Gettyimages)


אטאלטה הגיבה מיד וקיבלה פנדל בדקה ה-14 לאחר הכשלה של פדריקו צ'קריני על פאפו גומס ויוסיף איליצ'יץ הסלובני מצא את השוויון עם כדור חזק לפינה השמאלית. ה-1:2 הגיע בדקה ה-69 כאשר פאפו גומס בעט כדור די חלש למרכז השער, אליו אלבן לאפון לא היה מוכן הכניס את הכדור לשער לאחר הדיפה רעה. משם פיורנטינה לא הצליחה לחזור והודחה בשלב חצי הגמר.


אטלאנטה שכאמור הגיע לשלב הגמר לראשונה מזה 23 שנים תקווה לזכות בגביע שני בתולדותיה כאשר הזכייה הראשונה והיחידה עד כה הייתה ב-1963 לאחר ניצחון 1:3 על טורינו.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי