הצהרת כוונות: אטאלנטה גברה 1:3 על לאציו והתקרבה לליגת האלופות

אטאלנטה חגיגה
אטאלנטה חגיגה | AFP

אמפולי השיגה ניצחון חשוב על פיורנטינה, שלא ניצחה חודשיים. מהפך ענק לשחורים-כחולים על הנשרים, תיקו 3:3 מטורף בין סמפדוריה לפארמה. רומא סיימה ב-1:1 נגד גנואה

(גודל טקסט)
אחרי התיקו בין אינטר לאודינזה, המחזור ה-35 בליגה האיטלקית נמשך הערב (ראשון) עם שישה מפשגים נוספים. במשחק שפתח את היום גברה אמפולי 0:1 בביתה על פיורנטינה, פתחה את מאבק הירידה והורידה את הפער מאודינזה שניצבת מעל הקו האדום לשתי נקודות בלבד. לאחר מכן, אטאלנטה התקרבה לליגת האלופות אחרי מהפך 1:3 מרשים נגד לאציו. פאביו קוואליארלה המשיך לדהור, תיקו 3:3 מטורף בין סמפדוריה לפארמה. רומא מעדה עם 1:1 נגד גנואה במשחק שנעל את היום נאפולי ניצחה 1:2 את קלאירי.


גנואה – רומא 1:1
רומא יצאה לגנואה למשחק שבקבוצה החשיבו כמו "גמר גביע". כשנשארו תשע נקודות בקופה, הג'לארוסי ידעו שרק ניצחון יכול להשאיר את חלום הצ'מפיונס קיים. ראניירי שידוע באהבתו לקבוצה ולעיר, עלה עם הרכב התקפי כשדז'קו בחוד, ומגד פרנדלי ידע שהוא חייב לעשות הכול כדי להוציא נקודות כדי להתרחק מאמפולי שניצחה היום את פיורנטינה.


המשחק היה שקול, ושתי הקבוצות פחדו לספוג, רומא שלטה יותר בכדור, אך זה לא בא לידי ביטוי והמחצית הראשונה הסתיימה בתיקו 0:0. במחצית השנייה רומא התקשתה לפרוץ את ההגנה ושמונה דקות לסיום המשחק אל שעראווי כבש את השער הראשון במשחק, רומא שהייתה חייבת לנצח את המשחק כדי להשאיר את הסיכוי להגיע לליגת האלופות, הצליחה לאבד יתרון בדקה ה-91 כשרומרו השווה. רומא ניצלה מהפסד לאחר שבדקה ה-94 נשרק נגדה פנדל לאחר עבירה של מירנטה שהיה גם זה שהדף והציל את רומא מהפסד מביך.




אמפולי – פיורנטינה 0:1
שער יקר מפז של דייגו פריאס (52) קטע רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון, העניק לאמפולי סיכוי ממשי לשרוד בסרייה א' והוריד את הפער מאודינזה שמעל הקו האדום לשתי נקודות בלבד כאשר נותרו עוד תשע בקופה. ג'ורדן ורטו הורחק (96) ופיורנטינה, שלא ניצחה כבר 13 משחקים רצופים בכל המסגרות, המשיכה את העונה האיומה שלה ונותרה במקום ה-13.



לא מצליח להוציא את העגלה מהבוץ. וינצ'נזו מונטלה (Gettyimages)


אטאלנטה – לאציו 1:3

לאחר התיקו של אינטר אמש נגד אודינזה, אטלאנטה ידעה שניצחון יקרב אותה עד לכדי נקודה מאינטר שנמצאת במקום השלישי. הנשרים פתחו טוב את המשחק, וכבר אחרי שלוש דקות עלו ליתרון מרגליו של מרקו פארולו. היתרון לא נשמר זמן רב, ובדקה ה-22, דובאן ספאטה שנמצא בכושר כיבוש פנטסטי העונה, כבש את שערו ה -22 והשווה את התוצאה.


במחצית השנייה הקצב הנהדר של השחורים-כחולים נמשך. לאחר לחץ רב, בדקה ה-58 טימותי קסטנייה השלים את המהפך של אטלאנטה לאחר בישול נהדר של פאפא גומז. 1:2 לאטאלנטה. הלחץ נמשך, ובדקה ה-76, בראט דג'ימסטי נעץ את המסמר האחרון בארון של הנשרים. 1:3 לאטאלנטה בסיום, וניצחון שלישי ברציפות בדרך הבטוחה לליגת האלופות.






פארמה – סמפדוריה 3:3
הגשם שירד בפארמה הביא עימו מבול של שערים, ותיקו רב שערים נפלא במשחק שנערך אחר הצהריים. כבר מתחילת המשחק קיבלנו רמז לבאות,  ובדקה השנייה ברונו אלבש כבש את הראשון והעלה את פארמה ליתרון 0:1. סמפדוריה הצליחה להשלים מהפך עוד לפני המחצית השנייה, כשקווליארלה כבש פנדל בדקה ה-28 ועשר דקות לאחר מכן, דפרל השלים מהפך. 1:2 לסמפדוריה במחצית.


בדקה ה-61, פאביו קוואלירלה, מלך השערים הבלתי נגמר של הליגה האיטלקית, השלים צמד ווהעלה את מאזן השערים שלו העונה ל-25 שערים. פארמה הצליחה לחזור לאחר שנשרק עוד פנדל במשחק, וקוצ'קה דייק וצימק את התוצאה ל-3:2. את שער השוויון כבש אלסנדרו בסטוני, בלמה בן ה-20 של פארמה, לאחר הדיפה רעה של אאודרו.
3:3 בסיום.


תוצאות נוספות
ססאולו – פרוזינונה 2:2 
נאפולי – קלאירי 1:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי