דיווח: אלגרי יעזוב את יובה תוך 48 שעות ויוחלף בקונטה

אלגרי זועם
אלגרי זועם | AFP

המאמן שהוליך את הגברת הזקנה לחמש אליפויות רצופות נמצא בחילוקי דעות גדולים עם ההנהלה ומועמד לברצלונה ופריז סן ז'רמן. אקס הביאנקונרי שהוליך אותה לשלוש אליפויות לפניו - צפוי לחזור לכס המאמן

(גודל טקסט)
הטלנובלה סביב מאסימיליאנו אלגרי ויובטוס ממשיכה להעסיק את איטליה. עיתון "לה רפובליקה" מדווח הבוקר כי המאמן יכריע על עתידו ב-48 השעות הקרובות וככל הנראה יעזוב. המאמן שהוליך את הקבוצה לזכייה בחמש אליפויות רצופות והעפיל איתה פעמיים לגמר ליגת האלופות, אמר פעמים רבות שהוא מתכוון להישאר במועדון, עם זאת, קיימים חילוקי דעות רבים בינו לבין הנהלת הביאנקונרי. המאמן עדיין ממתין לפגישה מסודרת מול אנדראה אניילי וסימני השאלה הולכים וגוברים.


אנטוניו קונטה, שהוליך את הקבוצה לשלוש אליפויות לפני בואו של אלגרי כשאימן בין השנים 2011-2014, נחשב למועמד הבכיר להחליפו כמאמן הגברת הזקנה. רק השבוע אמר האיטלקי, שלא אימן בשנה האחרונה מאז שנפרד את צ'לסי, שהוא לא ייאמן את רומא בעונה הבאה. האם לאחר שאלגרי החליף אותו בקיץ 2014, יירש קונטה את כיסאו? בשאר העיתונים הגדולים באיטליה נכתבו דברים ברוח דומה.


בדיווח הוסיפו שאלגרי עשוי לצאת לשנה של חופש ומנגד הוזכר כמועמד מוביל לאמן בעונה הבאה את פריז סן ז'רמן במקומו של תומאס טוכל שהולך ומאבד ממעמדו בקבוצה לאור סיום העונה החלש. לאור התבוסה של ברצלונה אתמול מול ליברפול (4:0) וההדחה המשפילה בחצי הגמר, שנה שנייה ברציפות, הוזכר האיטלקי גם כמועמד לאלופת ספרד.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי