ראניירי: "אם היו שואלים אותי, דה רוסי לא היה עוזב"

קלאודיו ראניירי
קלאודיו ראניירי | Gettyimages

המאמן האיטלקי שיעזוב את רומא בתום העונה, התייחס לפרידתו של הסמל האיטלקי אחרי 18 שנים: "היה צריך לטפל במקרה שלו בצורה אחרת, ההזדמנות זו לא ניתנה לו, אבל זה הכדורגל"

קבוצות: רומא
(גודל טקסט)

הסמל האחרון של רומא של דניאלה דה רוסי, הודיע על עזיבת הקבוצה אחרי 18 שנים בבירת איטליה והיום (חמישי) מאמן הג'יאלארוסי קלאודיו ראניירי שפך אור בנוגע לשחרורו של השחקן בן ה-36 והודה שנאלץ התמודד עם עזיבתו בצורה שונה: "נראלי שלא השתמשתי במילים הנכונות כשאהודים שאלו אותי מי קיבל את ההחלטה על דה רוסי ואמרתי: 'אלה מלונדון ובאמריקה'".

המאמן המשיך: "מכיוון שדה רוסי היה הקפטן שלנו, שחקן חשוב בהיסטוריה שלנו, היה צריך לטפל בעזיבתו בצורה פחות חפוזה, כדי שיוכל לחשוב על כך יותר. ההזדמנות זו לא ניתנה לו, אבל זה כדורגל. אם היו שאולים אותי מה הייתי רוצה לעשות עם דה רוסי, הייתי אומר שהייתי רוצה לשמור אותו מכיוון שאני יודע איזה שחקן ואיזה אישיות יש לו".

דניאל דה רוסי בן ה-36 עלה לקבוצת הבוגרים של רומא בשנת 2001 והספיק לצבור 603 הופעות כאשר רק פרנצ'סקו טוטי מקדים אותו בראש טבלת ההופעות של הקבוצה מבירת איטליה. הקשר נבחר לשחקן העונה באיטליה בעונת 08/09 והוביל את רומא לשני גביעים. במונדיאל 2006 היה השחקן הצעיר בסגל של נבחרת איטליה שזכתה בגביע העולם הרביעי בתולדותיה.


סמל נוסף יעזוב את רומא בתום העונה. דניאלה דה רוסי (AFP)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי