איקרדי הצהיר: "אשאר באינטר, אל תאמינו לשקרים"

מאורו איקרדי
מאורו איקרדי | Gettyimages

ב"גאזטה" פורסם שקונטה צפוי לאמן את הנראזורי בעונה הבאה וכבר אישר את מכירת הארגנטיני, שבפוסט נוקב באינסטגרם הודיע חד משמעית: "זו המשפחה שלי ואני רוצה להישאר. מבין מדוע התקשורת מוכרת פייק ניוז"

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

שעות ספורות לאחר שבעיתון האיטלקי "גאזטה דלו ספורט" פורסם שמאורו איקרדי ואשתו, שגם משמשת כסוכנת שלו, עושים הכל כדי לעבור ליובנטוס, הגיעה תגובה מצד החלוץ הארגנטיני של אינטר, שלמעשה בפעם הראשונה סיפק הצהרה חד משמעית באשר לעתידו.

נכון שאשתו שמשמשת גם סוכנת שלו, וונדה נארה, צייצה ואמרה לא מעט פעמים שאיקרדי רוצה להישאר באינטר וששם הוא ישאר בעונה הבאה וגם החלוץ שסובל ממשבר חריף בקריירה שלו הן בקשר שלו עם הקהל והן בקשר שלו עם המאמן וחברי הקבוצה, פרסם בשיא המשבר שלו מכתב באינסטגרם בו הוא מסביר כי כל מה שהוא רוצה זה "לנצח עם אינטר", אבל היום הגיעה לראשונה תגובה נחרצת לפרסומים על מעבר אפשרי בקיץ, לאור השמועות שאנטוניו קונטה, שעשוי להתמנות למאמן הקבוצה בעונה הבאה, כבר נתן אור ירוק למכירתו.

"התקשורת מפרסמת לאחרונה דברים שלא משקפים את דעותיי ורצונותיי", כתב איקרדי באינסטגרם, "אני רוצה להודיע לאוהדים שפעם אחר פעם הבהרתי להנהלה על רצוני להישאר ומעכשיו לא יהיו אי הבנות בנושא לאף אחד. אני מבין את האינטרסים של התקשורת למכור 'פייק ניוז', אבל יותר מלהצהיר על מחשבותיי אני לא יכול לעשות. אני חוזר ואומר: אינטר זו המשפחה שלי ואני רוצה להישאר. הזמן יוכיח לכולם היכן האמת. פורצה אינטר, לעולמים".


יעבור בקרוב ליריבה הגדולה? לא אם זה תלוי באיקרדי (gettyimages)

רק נציין, למרות הצהרת החלוץ, כי יובנטוס היא לא הקבוצה היחידה שהביעה עניין בחלוץ הנראזורי על פי פרסומים. גם אתלטיקו מדריד ופריז סן ז'רמן מעוניינות בשירותיו, אך הבעיה של הזוג איקרדי היא שאשתו וונדה, לה יש ילדים משותפים עם מקסי לופז, לא יכולה לעזוב את איטליה מכיוון שעדיין מתנהלים דיונים לגבי משמורת הילדים שלהם. כידוע מאורו איקרדי הגיע לאינטר בשנת 2013 מספדוריה תמורת 12 מיליון יורו ומאז הגיע לבירת האופנה, כבש החלוץ 110 שערים ב- 186 הופעות. אם להסתמך על דבריו, המספרים רק ילכו ויגדלו בעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי