רומא התרחקה מהאלופות, אודינזה קרובה להישארות, גנואה הסתבכה

סטפנו אוקקה צ'וקה
סטפנו אוקקה צ'וקה | Gettyimages

הקבוצה מהבירה סיימה ב-0:0 מאכזב אצל ססואלו, דה פול נתן הצגה עם שלושה בישולים ב-2:3 על ספאל, הקבוצה מעיר הנמל סיימה רק ב-1:1 עם קליארי ועלולה לסיים את המחזור הלפני האחרון באיטליה מתחת לקו האדום

קבוצות: אודינזה
(גודל טקסט)
המחזור ה-37 והלפני אחרון בליגה האיטלקית יצא הערב (שבת) לדרך עם שלושה מפגשים כאשר במשחק המוקדם אודינזה גברה 2:3 על ספאל ועשתה צעד משמעותי בדרך להישארות. לאחר מכן גנואה סיימה רק בתיקו ביתי נגד קליארי ובמשחק שנעל את היום רומא לא הצליחה לנצח את ססואלו והתרחקה מליגת האלופות.


אודינזה – ספאל 2:3
סאמיר (5) וסטפנו אוקקה צ'וקה (31 ו-35) נהנו משלושה בישולים של רודריגו דה פול שהכריעו את המשחק בשלב מוקדם והעניקו לאודינזה ניצחון שני ברציפות, שהגדיל זמנית את הפער מאמפולי שניצבת מתחת לקו האדום לחמש נקודות. במחצית השנייה ספאל התעשתה וחזרה למשחק משערים של אנדראה פטאנייה (53) ומתיאה ואלוטי (59), אולם לא יותר מכך.


במחזור סיום העונה תתארח אודינזה אצל קליארי בעוד לאמפולי מצפה מחר (ראשון ב-16:00) מפגש ביתי נגד טורינו ומשחק חוץ אצל אינטר בשבוע הבא. ספאל הרגועה, שלא נותר על מה למשחק, נותרה במרכז הטבלה עם 42 נקודות.




גנואה – קליארי 1:1
הקבוצה מעיר הנמל נחלצה מהפסד בדקה ה-90, אך ספגה מכה קשה במאבק נגד הירידה לאחר שסיימה בתיקו 1:1 מול קליארי. שער של לאונרדו פאבולטי בדקה ה-40 העלה את האורחים ליתרון וממש בדקה האחרונה של המשחק, דומניקו קרישיטו איזן מהנקודה הלבנה. בתוספת הזמן, המארחים נותרו בעשרה שחקנים לאחר שג'וזפה פצלה קיבל כרטיס אדום. אם אמפולי תנצח מחר את טורינו במשחק הבית, גנואה תרד מתחת לקו האדום.


ססואלו – רומא 0:0

ניצחון היה משווה את מספר הנקודות של הקבוצה מבירת איטליה לזה של אטאלנטה במקום הרביעי, אך ססואלו, לה לא היה על מה לשחק, הוכיחה ספורטיביות וחילצה נקודה שחיבלה קשות בסיכוייה של רומא להתברג במקום שמוביל לליגת האלופות בסיום העונה.


הפער בין רומא, שעקפה זמנית את מילאן וטיפסה למקום החמישי, לבין המקום הרביעי עומד כעת על שתי נקודות, כאשר אינטר השלישית ואטאלנטה הרביעית יכולות להוציא אותה מהמירוץ אם הן ינצחו מחר את נאפולי ויובנטוס בהתאמה. במחזור הסיום תארח הקבוצה מבירת איטליה את פארמה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי