מוריניו לא יצטרף ליובנטוס בעקבות החתמת רונאלדו

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | Gettyimages

בעבר דווח שהשניים לא מסתדרים היטב, אבל הסיבה המפתיעה לנפילת האפשרות ש"המיוחד" יגיע לטורינו, לבקשת CR7 לפי הדיווחים, היא דווקא מאות המיליונים שהושקעו בהבאת החלוץ מריאל מדריד בשנה שעברה

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

ז'וזה מוריניו יושב בביתו בחצי השנה האחרונה ומעת לעת מפזר רמזים בנוגע לזהות קבוצתו הבאה. מאז פוטר ממנצ'סטר יונייטד, "המיוחד" מחשב מסלול מחדש ומחמיא לליגה הצרפתית, טוען שהליגה הגרמנית על הפרק ולאחרונה שמו נקשר גם עם חזרה לליגה האיטלקית, אבל לא לאינטר שצפויה למנות את אנטוניו קונטה, אלא דווקא ליובנטוס – בתמיכתו של כריסטיאנו רונאלדו.

לאחרונה דווח כי הגברת הזקנה תשקול את מועמדותו של מוריניו לבקשת CR7, אלא שב"סקיי" נכתב היום (שישי) כי הדבר לא ייצא אל הפועל בגלל אותו כריסטיאנו רונאלדו. למעשה, רכישת הכוכב מריאל מדריד בכ-105 מיליון ליש"ט היא שלא הותירה להם די כספים כדי להשקיע במאמן בכיר כמו מוריניו, שדרישותיו הכספיות גבוהות מדי עבור האלופה האיטלקית.

ב"סקיי" גם הכחישו פרסומים מהעבר לפיהם רונאלדו ומוריניו לא הסתדרו בימיהם המשותפים בריאל מדריד והוסיפו כי היחסים ביניהם בימים אלה טובים מאוד, ושלא במקרה היה זה רונאלדו שהמליץ על הבאת מוריניו במקום מסימיליאנו אלגרי שיעזוב לאחר חמש אליפויות רצופות. 


CR7. ניסה לאחד כוחות עם מוריניו, אבל דווקא הבאתו טרפדה (AFP)

בינתיים, עד שימצא קבוצה חדשה, מוריניו ממשיך לשמש כפרשן וביממה האחרונה הוא נשאל את דעתו על גמר ליגת האלופות הקרב ובא עלינו לטובה והתייחס בעיקר למעמדו של מנג'ר ליברפול יורגן קלופ, שהפסיד שישה משבעת הגמרים בהם השתתף בכל המסגרות: "שתי הקבוצות נמצאות בלחץ אדיר, אבל בניגוד לטוטנהאם, אם קלופ לא יזכה עם ליברפול אז אתם יודעים…להפסיד שלושה גמרים בליגת האלופות, פיו…זה מאוד קשה. מאוד מאוד קשה. הוא בחור חיובי ואני בטוח שהוא חושב רק על זכייה בתואר".

על טוטנהאם אמר מוריניו: "זו לא קבוצה שזוכה בתארים בדרך כלל ואם היא תצליח לעשות זאת בליגת האלופות, זה גם יכול להוביל לתארים בזירה המקומית כי ליגת האלופות זה המפעל הגדול מכולם ומשחקי גמר נועדו כדי לנצח בהם".


נראה שהפסד נוסף בגמר כבר לא בא בחשבון. קלופ (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי