"מילאנו היא שלנו". ספאלטי: "אעזוב? כרגע מתענג על הכל"

שחקני אינטר
שחקני אינטר | Gettyimages

באינטר חגגו את ההעפלה לליגת האלופות והקניטו את היריבה העירונית. באיטליה נכתב: "קונטה קיבל את המתנה הגדולה ביותר", והוסיפו: "משחק משוגע, כמו העונה של הנראזורי". הנדנוביץ' נבחר לשוער העונה באיטליה

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)
סוף טוב – הכל טוב. אינטר הגיעה למחזור הסיום של הליגה האיטלקית כשהיא בלחץ עצום ובמומנטום שלילי, עם ניצחון אחד בלבד בחמשת המשחקים האחרונים ותבוסה 4:1 מול נאפולי, כשהקפטן מאורו איקרדי לא הצליח להשפיע מאז שחזר להרכב (לא כבש אף שער שדה) והשמועות על כך שלוצ'יאנו ספאלטי יוחלף באנטוניו קונטה אולם, ברגע האמת ואחרי משחק משוגע, הצליחו הנראזורי לנצח 1:2 את אמפולי ולהבטיח את הכרטיס לליגת האלופות שנה שנייה ברציפות.


זה קרה לא מעט בזכות סמיר הנדנוביץ', השחקן המצטיין של אינטר העונה, שגם נבחר לפני המשחק לשוער המצטיין בסרייה A, כששמר על שער נקי לא פחות מ-17 פעמים – יותר מכל אחד אחר.  הסלובני אמנם ספג הפעם אך רשם מספר הצלות גדולות באחד על אחד. השחקנים חגגו בחדר ההלבשה והנשיא סטיבן זאנג הצטרף אליהם והעלה תמונה קבוצתית לרשתות החבריות שם כתב: "מילאנו היא שלנו" עם עקיצה קטנה לעבר היריבה העירונית שתיאלץ להסתפק בגביע אופ"א.


המאמן לוצ'יאנו ספאלטי שכמעט בוודאות יעזוב את המועדון, שחרר אנחת רווחה בסיום: "המטרה הושגה, תמיד היינו באזור ואנחנו ראויים לשחק בליגת האלופות. החבר'ה נתנו את הלב שלהם והפגינו אופי, במיוחד לאחר שספגנו. ידעתי שיהיה משחק קשה וניאלץ לסבול, ככה זה כשאתה מגיע עם עוד שלוש קבוצות במאבק. היה עלינו לחץ עצום בשל חשיבות המשחק והמשקל של החולצה של אינטר". האיטלקי התייחס גם לאיקרדי: "כשאתה מקבל החלטה אתה חייב לעמוד מאחוריה, היה קשה להסתדר, אבל באינטר ההחלטות מתקבלות בשיתוף פעולה. על עתידו אמר: "האם אעזוב? לא יודע. כרגע אני מתענג על הכל".




ב"קוריירה דלה ספורט" כבר התייחסו למאמן הבא: "קונטה בצ'מפיונס", ונכתב בנוסף: "ספאלטי העניק לקונטה את המתנה האצילית ביותר". ב"גאזטה דלה ספורט" נכתב: "אינטר משוגעת אבל בסוף קייטה ונינג'ה (ניינגולאן) הביאו אותה לליגת האלופות". בנוסף נכתב שאותו משחק סיכם את כל העונה של אינטר – שחקנים שקופצים על המאמן הנדונביץ', הקפטן המושיע, ואיקרדי מחטיא פנדל. בכל מקרה, אינטר בליגת האלופות.


הקשר ראדג'ה ניינגולאן שכבש את השער המכריע: "יכולנו לכבוש, ארבעה או חמישה שערים, אבל הנדנוביץ' מנגד הציל אותנו. ידענו שצריכים לנצח בכל מחיר. באופן אישי, אני תמיד עובד קשה ונותן כמיטב יכולתי. אני מקווה שהאוהדים ימשיכו לתמוך בנו כמו היום (אתמול) כי הם נתנו לנו דחיפה אדירה. בחדר ההלבשה יש שמחה גדולה על ההעפלה לליגת האלופות, נהנה מהרגע הזה וננוח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי