אודגור עשוי להחליף את זייך באייאקס, אלונסו לאתלטיקו?

מרטין אודגור
מרטין אודגור | האתר הרשמי

חלון ההעברות: בהולנד מדווחים שראשי האלופה שוחחו עם הקשר ששייך לריאל מדריד, בידיעה שהמרוקאי לא ימשיך בקבוצה. וגם: מגן הבלוז קרוב למעבר אפשרי לקולצ'נרוס, רפא בניטס עשוי לחזור לסריה A

קבוצות: נאפולי רומא
(גודל טקסט)
רשמי
* מונאקו הודיעה על עזיבתו של מגן נבחרת צרפת הצעירה רונאל פייר-גבריאל, שיצטרף למיינץ הגרמנית. הקבוצה מהנסיכות הודיעה שלא כל הפרטים סוכמו, אך העסקה תצא אל הפועל.


* בלם העבר ומאמן ולס סארספילד בשנתיים האחרונות, גבריאל היינצה, האריך את חוזהו בקבוצה עד קיץ 2020. 

✍ En la noche del jueves, Gabriel Heinze firmó el contrato que formaliza su vínculo con la Institución hasta el 30 de junio de 2020. pic.twitter.com/pNuziP8yU1

— Vélez Sarsfield (@Velez) May 31, 2019


שמועות
* המגן בן ה-28 של צ'לסי מרקוס אלונסו שהיה שותף לזכייה בליגה האירופית מקושר למעבר אפשרי לאתלטיקו מדריד בקיץ הקרוב. הספרדי שנמצא בלונדון כבר שלוש עונות, קרוב לחזור לעיר הולדתו, מדריד. על פי דיווחים מאנגליה, המגן הסכים לתנאים של הקולצ'נרוס, והמעבר שלו קרוב מתמיד. 

* מרטין אודגור, הקשר הנורבגי בן ה-20 של ריאל מדריד שהושאל להירנביין בעונה שעברה ולאחר מכן לוויטסה, נפגש לפי הדיווחים עם ראשי אייאקס במטרה להחליף את חכים זייך.
 

* באיטליה מדווחים כי המאמן הבא שצפוי לעמוד על הקווים ברומא הוא לא אחר מאשר רפא בניטס, מנג'ר ניוקאסל בשלוש השנים האחרונות. המאמן הספרדי כבר אימן בעבר באיטליה את אינטר ונאפולי, וכעת אצטדיון האולימפיקו צפוי להיות תחנתו השלישית בארץ המגף.


* קשרה של באיירן בעונה האחרונה, חאמס רודריגס ששייך לריאל מדריד שהשאלה אותו בשנתיים האחרונות, עדיין מחפש לעצמו קבוצה לעונה הבאה. לאחר שהבווארים החליטו שלא לממש את אופציית הרכישה, שמו של הקולימביאני עולה כמועמד אפשרי לנאפולי. מי שאימן בעבר את חאמס רודריגס הוא קרלו אנצ'לוטי שמאמן כיום את נאפולי והיה רוצה לראות את הקשר משחק שוב בקבוצתו. השחקן מוערך בכ-70 מיליון אירו. 


* בצרפת מדווחים כי קשרה של האלופה, אדריאן ראביו שחוזהו בפריז סן ז'רמן מסתיים והוא יעזוב ללא תמורה, מועמד לעבור למנצ'סטר יונייטד. כידוע, הקשר בן ה-24 החליט כבר לפני מספר חודשים לעזוב את עיר האורות בעקבות סכסוך מתוקשר, אולם טרם מצא בית חדש.



ראביו. עדיין ללא קבוצה חדשה (Gettyimages)


* ארסנל תוכל להשקיע הקיץ רק 45 מיליון ליש"ט על רכש, משמע שווילפריד זאהה מקריסטל פאלאס לא יצטרף למרות הרצון העז של התותחנים.


* רגע אחרי הכרזתה של אינטר על מינויו של אנטוניו קונטה למאמן, ב"טוטוספורט" נכתב כי המועדון מתכוון להציע 30 מיליון יורו ושני שחקנים בתמורה לניקולו בארלה.



בארלה. אינטר מאוד רוצה לצרפו (Gettyimages)


* אתלטיקו מדריד מעוניינת בצירוף מגן ברצלונה נלסון סמדו, אך ברצלונה בשלב זה מערימה קשיים ודורשת עבורו 35 מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי