אנצ'לוטי רוצה את חאמס רודריגס, פרישיץ' יישאר באינטר

חאמס רודריגס
חאמס רודריגס | Gettyimages

חלון ההעברות: מאמן נאפולי מעוניין בקולומביאני, אותו אימן בריאל בעבר, שחוזר מהשאלה בבאיירן. באיטליה טוענים שקונטה סומך על הקרואטי. וגם: צ'אבי אלונסו חוזר לסוסיאדד והמחיר שטוטנהאם תיאלץ לשלם על לו סלסו

קבוצות: נאפולי
(גודל טקסט)
רשמי
* ריאל סוסיאדד הודיעה על מינוי מאמן חדש לקבוצת המילואים: צ'אבי אלונסו. כוכב העבר שהחל את דרכו בקבוצה ושיחק בין השאר בליברפול, ריאל מדריד ובאיירן מינכן חוזר למועדון הבאסקי לשתי עונות.




* סבסטיאן האלר נפרד מפרנקפורט. החלוץ, ששמו קושר בשבועות האחרונים עם ווסטהאם וניוקאסל, הודיע באינסטגרם כי הוא עוזב את המועדון.





שמועות
* אברטון החלה בשיחות עם ליון בנוגע לברטרנד טראורה, כך על פי "ל'אקיפ". הקשר ההתקפי בן ה-23 מבורקינה פאסו כבש שבעה שערים ובישל שניים ב-34 הופעות בליגה הצרפתית.


*אנטוניו קונטה מתחיל לעבוד באינטר: "גאזטה" חושף כי בניגוד לכוונות של ספאלטי לשחרר את איבן פרישיץ', המאמן החדש רוצה להשאיר את הקרואטי בסן סירו ולתת לו יותר אחריות.


* טוטנהאם מגבירה את המעקב אחרי ג'ובאני לו סלסו, ושיחות עם בטיס אמורות להתחיל מיד אחרי גמר ליגת האלופות. על פי "סקאי", הארגנטינאי אמור לעלות לתרנגולים כ-90 מיליון יורו.


* עוד שחקן שצפוי לעזוב את בטיס הוא ג'וניור. "ספורט" הספרדי מדווח כי בארסה מעוניינת בספרדי כחיזוק לג'ורדי אלבה. לג'וניור סעיף שחרור על סך 60 מיליון יורו, אך בטיס יסכימו להתפשר על חצי מהסכום.


פרישיץ'. ספאלטי רצה לשחרר אותו (AFP)
פרישיץ'. ספאלטי רצה לשחרר אותו (AFP)


* חאמס רודריגס אמור לחזור לריאל מדריד אחרי שנתיים בהן היה מושאל לבאיירן מינכן, אבל יעד חדש צץ. קרלו אנצ'לוטי החל בבדיקות לגבי הרכש לעונה הקרובה, והביע עניין בחלוץ הקולומביאני. לחאמס לא יהיה מקום קבוע בסגל של ריאל, וייתכן מאוד שירצה להתאחד עם מאמנו לשעבר בנאפולי.


* ולנסיה השלימה עם העובדה שרודרי לא ישחק בשורותיה בתחילת 2019/20, ומחפשת חלופה. ב"מארקה" טוענים כי העטלפים יציעו לריאל מדריד 22 מיליון יורו תמורת מריאנו.


* מנצ'סטר יונייטד קרובה להחתים את ברונו פרננדס. על פי דיווח ב"סאן", קשר ספורטינג קושר לשדים האדומים בשבועות האחרונים אבל כעת נראה שיונייטד מוכנה לשלם את ה-80 מיליון יורו שדורשים במועדון הפורטוגלי ושהעסקה תיחתם בימים הקרובים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי