שני מחנות: זהות המאמן הבא של יובנטוס מפצלת את איטליה

מאוריציו סארי עם פפ גוארדיולה
מאוריציו סארי עם פפ גוארדיולה | Gettyimages

דיווחים סותרים בתקשורת בארץ המגף בנוגע למי שיחליף את אלגרי. צד אחד טוען שמאוריציו סארי יאמן את הגברת הזקנה בעונה הבאה, בעוד הצד השני גורס כי הסכם עם פפ גוארדיולה נחתם כבר בחודש מארס האחרון

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)
זהותו של מאמן יובנטוס הבא עדיין בגדר תעלומה. מאז הדחתו של מסימיליאנו אלגרי מהתפקיד, החיפושים אחר יורש מתמקדים בעיקר בליגה האנגלית. המועדון מצדו גורם לפיצול בקרב התקשורת האיטלקית, שהופרדה לשני מחנות. בצד אחד, מספר גורמים בעיתונות בארץ המגף מתעקשים על כך שנסגרה עסקה עם מאוריציו סארי, שהביע בפני צ'לסי את רצונו לעזוב, כשהמועדון הלונדוני צפוי להיענות לבקשה. סארי מצדו נחת באיטליה בסוף השבוע החולף, לאחר שיצא לחופשה בתום העונה שלו עם הבלוז ולפי הדיווחים הוא מחזיק גם בהצעות מרומא ומילאן.


למרות זאת, ישנם גם גורמים הטוענים פפ גוארדיולה הביע את הסכמתו לאמן את הגברת הזקנה. הדיווחים מצדם גורסים כי אדידס ונותני חסות נוספים יעזרו ליובנטוס לשלם את סעיף השחרור של הקטלוני ממנצ'סטר סיטי וכמובן את השכר הגדול שהוא צפוי לדרוש. בנוסף, אותם גופי תקשורת טוענים שהמשא ומתן מול פפ החל כבר במרץ האחרון ושעוד לפני ההדחה של יובה בידי אייאקס נחתמה בין הצדדים "הסכם טרום חוזי לא מחייב".


על פי הדיווחים, גוארדיולה זועם על המרדף של אופ"א אחרי מנצ'סטר סיטי, שצפוי להנחית על התכולים איסור להחתים שחקנים בשני החלונות הקרובים ואולי אף להרחיקם מלגית האלופות לעונה או שתיים. נשיא יובנטוס אנדריאה אניילי, העומד גם בראש ארגון המועדונים האירופיים, ביקש על פי השמועות מאנשי הקשר שלו באופ"א מידע לגבי העונש שסיטי הולכת לקראתו, על מנת להכין את הקרקע להחתמתו של גוארדיולה.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי