לידיעת מנור סולומון: רומא פנתה למאמנו בשחטאר

פאולו פונסקה
פאולו פונסקה | Gettyimages

באיטליה מדווחים שהפורטוגלי עשוי להצטרף לג'יאלורוסי עבור 2.5 מיליון יורו לעונה במשך שלוש שנים. אלופת אוקראינה אפשרה לו לנהל מו"מ

(גודל טקסט)

רומא צפויה להיפגש בימים הקרובים עם שחטאר דונייצק לגבי מאמן הקבוצה פאולו פונסקה, במטרה למנות אותו למאמנה החדש, כך פורסם היום (ראשון) באיטליה. לפי הפרסום ב"קוריירה דלו ספורט", ראשי הג'יאלורוסי מאמינים ששיטת המשחק של הפורטוגלי מתאימה ביותר לקבוצה ומכאן שהוא זכה לחוזה לשלוש שנים, במהלכו ישתכר 2.5 מיליון יורו לעונה.

כאמור בתקשורת ברומא נטען כי הנהלת הקבוצה כבר פנתה אתמול לסוכן של פונסקה, מרקו אבראו, שאף צפוי להיפגש בימים הקרובים עם ראשי המועדון לצורך האצת המו"מ. מי שיכול להיפגע מהמהלך הוא מנור סולומון, שהגיע לקבוצה האוקראינית לפני חצי שנה והיה שותף לאליפות האחרונה של הקבוצה. כידוע הישראלי מקבל קרדיט ממאמנו הפורטוגלי, מי שגם ביקש לצרפו לפני כחצי שנה, יכול להיות שעזיבתו תפגע בדקות המשחק של סולומון.

עוד מדווח כי שחטאר נתנה אור ירוק לעזיבתו של הפורטוגלי, כשבנוסף אליו, כך מסתמן, המאמן היחיד שנמצא חזק על הוא סינישה מיכאילוביץ' שאימן בעונה האחרונה את בולוניה ומכיר היטב את הליגה האיטלקית.

פונסקה הגיע לשחטאר ב-2016 ובקריירת האימון שלו הספיק לאמן את פאסוס די פריירה ופורטו. במהלך הקדנציה שלו באוקראינה זכה בשתי אליפויות ובשני גבעי אוקראינה.
 

יפגע מהמלך? מנור סולומון (האתר הרשמי של שחטאר דונייצק) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי