מאלדיני יהפוך למנהל המקצועי במילאן, ג'יאמפאולו יהיה המאמן

פאולו מאלדיני
פאולו מאלדיני | Enrico Locci/Getty Images

אגדת העבר יצטרף לצוות של הרוסונרי בתפקיד הניהולי הראשון בקריירה שלו, ועם כניסתו לתפקיד אישר: מאמן סמפדוריה, שהגיע איתה למקום התשיעי בסרייה A, ימונה במקומו של גאטוסו.

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

פאולו מאלדיני יהיה המנהל המקצועי של מילאן. האיטלקי בן ה-50 נכנס היום (שני) לתפקיד, לאחר שלקח מספר ימים כדי לחשוב על ההצעה. לא לקח הרבה זמן עד שכוכב העבר החל לעבוד: אחת ההחלטות הראשונות שלו במועדון בתפקיד החדש היא כי מרקו ג'יאמפאולו, מאמן סמפדוריה בעונה האחרונה, יהיה המאמן החדש של הרוסונרי. למעשה, מיד במצאתו מהחתימה במשרדים במילאנו, נשאל מאלדיני האם מאמן סמפדוריה יהיה המאמן הבא, והשיב: "האם אני מאשר את המינוי של ג'יאמפולו? לחלוטין".

ג'יאמפאולו בעונה האחרונה נחשב בעיני רבים לאחד המאמנים העולים בליגה האיטלקית, ולאחר שסיים עם סמפדוריה במקום התשיעי יקבל את התפקיד הראשון הגדול שלו בקריירה. הרוסונרי, שסיימו את העונה במקום החמישי המוביל לליגה האירופאית, לא החלו במסע הרכש בעקבות המגבלות של חוקי הפייר פליי. מילאן הגישה בקשה לאופ"א בה היא מוכנה להיעדר ממפעל הליגה האירופית בעונה הקרובה כדי שמגבלות הפייר פליי יוסרו מידית. כך תהיה להם יד חופשית יותר בשוק העברות.

פאולו מאלדיני, שפרש ממשחק פעיל בשנת 2009, נכנס לתפקידו המנהלי הראשון בקריירה ויהיה בורג מרכזי במערך ההנהלה החדשה של המועדון. כזכור לאונרדו וגאטוסו החליטו לעזוב את הקבוצה לאחר שלא הגיעו לסיכום עם מנכ"ל הקבוצה איוון גאזידיס על המשך הדרך של המועדון.


תפקיד ראשון גדול. מרקו ג'יאמפאולו (Paolo Rattini/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי