סוכנו של היגוואין: "הוא יחזור ליובנטוס עם סארי, אין אופציה אחרת"

מאוריציו סארי, גונסאלו היגוואין
מאוריציו סארי, גונסאלו היגוואין | AFP

חורחה, אחיו של כוכב צ'לסי שסיים את תקופת ההשאלה, טוען בראיון שהוא יעשה את הדרך עם המאמן, שהדריך אותו גם בבלוז וגם בנאפולי: "הוא יכבד את החוזה שלו. יש לו עוד כמה שנים טובות לתת לפני שיפרוש"

קבוצות: צ'לסי יובנטוס
(גודל טקסט)

גונסאלו היגוואין מסיים בימים אלה חצי שנת השאלה בצ'לסי, אליה הגיע בינואר לאחר תקופה קצרה במילאן. לא היה ברור מה תהיה התחנה הבאה שלו, כאשר מספר מועדונים כבר התעיינו בחלוץ, אבל כעת מסתבר שהוא מעוניין לחזור ליובנטוס אליה הוא שייך.

ב"מירור" פורסמו הערב (שישי) ציטוטים של חורחה היגוואין, אחיו וסוכנו של הכוכב הארגנטינאי, בהם הוא טוען שכשסארי יחתום ביובנטוס, אחיו יעשה איתו את הדרך. "הוא רוצה לכבד את החוזה שלו ולהישאר ביובנטוס לעוד שנתיים", אמר הסוכן.

"הוא שיחק טוב ביובה", הוסיף חורחה, "ולעבור לקבוצה אחרת באיטליה זו לא אופציה. אני לא רוצה לזלזל באף אחד, אבל אם גונסאלו ישחק באיטליה זה יהיה רק ביובנטוס שמחזיקה בכרטיס שלו".

היגוואין וסארי בנאפולי.
היגוואין וסארי בנאפולי. "אהבו אותו שם" (Gettyimages)

האמירה הזו שוללת חזרה של היגוואין לנאפולי, שם פרץ באיטליה תחת סארי עצמו וכשעבר ממנה לגברת הזקנה היו שראו בכך בגידה. "אהבו אותו בנאפולי", אמר על כך האח, "ושריקות הבוז שהוא ספג כששיחק נגדם מוכיחות את זה". היו גם שמועות שרמזו כי הוא רוצה לחזור לארגנטינה ולסיים את הקריירה במדי קבוצתו הראשונה ריבר פלייט, אבל על פי חורחה לשחקן יש עוד כמה שנים טובות לתת לפני שיפרוש.

"זה עדיין מוקדם, הוא רק בן 31 וברגע שהוא 'יטעין מחדש את המצבר' הוא יהיה מספיק טוב בשביל יובנטוס. אין לו מחשבה שנייה על הפרישה מהנבחרת, הוא נתן הזדמנות לשחקנים צעירים לשחק במדים הלאומיים", סיים חורחה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי