דיווח: ברצלונה הציעה 40 מיליון יורו על רומאניולי, מילאן סירבה

אלסיו רומאניולי
אלסיו רומאניולי | Tullio M. Puglia/Gettyimages

בתקשורת האיטלקית טוענים כי הנהלת הקטלאנים פנתה למועדון של המגן בן ה-24 במטרה לרכוש אותו, אך קיבלה תשובה שלילית. המאמן החדש ג'יאמפאולו לא מעוניין לוותר על הכוכב, ובונה עליו בעונה הבאה

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

השמועות סביב הרכש של ברצלונה נמשכות. בזמן שכולם מחכים לגלות האם אלופת ספרד תצליח להניח את ידה על אנטואן גריזמן, מתיאס דה ליכט וכמובן להחזיר את ניימאר, בנוסף לרשימת שמות יוקרתית הולכת ומתארכת, מתברר כי עוד שחקן תפס את עיניו של המאמן ארנסטו ואלוורדה.

על פי דיווחים באיטליה ובספרד הערב (שישי), ברצלונה פנתה למילאן בהצעה לרכוש את אלסיו רומאניולי תמורת 40 מיליון יורו. המגן בן ה-24, שהיה אחד המצטיינים הבודדים בעונה המאכזבת של מילאן אותה סיימה מחוץ לליגת האלופות, משך תשומת לב חיובית מכיוון הקאמפ נואו וב"ספורט" הספרדי דווח כי הקטאלנים הציעו לרוסונרי סכום שעשוי לעזור לאיטלקים ברכש אם הם רוצים לשמור על חוקי הפייר פליי, אך ההצעה התקבלה בסירוב מכיוון מילאן.

ב"טוטו ספורט" באיטליה טוענים כי המאמן החדש של מילאן מרקו ג'יאמפאולו רואה ברומאניולי שחקן שלא ניתן לוותר עליו, ובונה עליו רבות לקראת העונה הבאה. לאיטלקי עדיין שלוש שנים בחוזה בסן סירו, ובעיתון מספרים כי לא יסכימו לשחרר אותו שם גם בעד סכום גבוה יותר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי