"חזרתו של גיג'י בופון הולכת להיות להיט בכל העולם"

ג'אנלואיג'י בופון
ג'אנלואיג'י בופון | AFP

בארץ המגף מתרגשים מהקאמבק האפשרי של השוער האגדי ליובנטוס, שצפוי להגיע כשוער שני ולהמשיך במועדון לאחר הפרישה. סוכנו, בינתיים, מצנן את ההתלהבות: "בינתיים זה רק רעיון. וגם: הקשר בין הודיני לביאנקונרי

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)
באיטליה מתרגשים לקראת הקאמבק האפשרי של ג'יאנלואיג'י בופון ליובנטוס. הפרסום בשעת לילה מאוחרת על כך שהשוער יחזור למועדון בו שיחק 17 שנה הטריף את איטליה. ב"גאזטה דלה ספורט" הקדישו כתבה ארוכה לנושא שם נכתב שבופון יגיע כשוער שני לוויצ'ך שצ'סני וצפוי לקבל תפקיד ניהולי בקבוצה לאחר הפרישה. מאוריציו סארי רואה בו מנהיג גדול בחדר ההלבשה.


"בופון מעולם לא פחד מהבחירות הלא קונבנציונאליות", נכתב, ב"גאזטה דלה ספורט", "חזרתו הולכת להיות להיט גדול בכל העולם. 70 מיליון יורו על מתייס דה ליכט? אינטר משתוללת? כל הרגש האמיתי מופנה לבופון". עוד נכתב כי מדובר בסיפור של ספורט וחיים, והשוער ידחה הצעות מרומא, סביליה, פורטו ולידס,  ושהשוער מקווה שבעונה האחרונה שלו יוכל לזכות בליגת האלופות, כשכריסטיאנו רונאלדו לצידו. הגביע עם האזניים הגדולות הוא התואר היחיד שחסר לו. "צעד אחד מהחזרה לטורינו", נכתב ב"קוריירה דלה ספורט".


כמה שעות לפני הדיווחים על בופון, השוער איקר קסיאס, חברו הטוב, צייץ בטוויטר עם סרטון וכתב: "הקוסם הודיני ביובנטוס", ובארץ המגף תוהים האם בופון שיתף את קסיאס לפני שהעניין הודלף לתקשורת, או שהשוער מתכוון לאפשרות צירופם של דה ליכט ואדריאן ראביו, או בכלל איסקו. גם אוהדי הגברת הזקנה מציפים את הטוויטר והם בטירוף מי שצינן בינתיים את ההתלהבות הוא סוכנו של בופון שלפי הפרסומים אמר אתמול: "חזרה ליובנטוס? בינתיים זה רק רעיון".





גם ברחבי אירופה לא נותרו אדישים. "יובנטוס בדרך לקבל בחזרה את אחד האלילים הנצחיים שלה", נכתב ב"מארקה". ב"סאן" תיארו כך: "חזרה סנסציונית בדרך, קשה שלא להתרגש". ב"דיילי מייל" נכתב: "איזה מרגש זה יהיה. בופון מוכן לחזור כשוער שני, העיקר לחזור".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי