פנוי להובלה: על האופציות שעומדות בפני מריו באלוטלי

מריו באלוטלי
מריו באלוטלי | AFP

למרות חצי עונה די מוצלחת במארסיי, האיטלקי, שסיים רשמית את חוזהו בדרום צרפת, לא מוצא את התחנה הבאה

(גודל טקסט)

חוזהו של מריו באלוטלי במארסיי הסתיים היום (שני) באופן רשמי. מרבית השחקנים והקבוצות באירופה חזרו לשגרת האימונים, אך האיטלקי עדיין לא מצא קבוצה. הוא רשם חצי עונה די טובה בדרום צרפת, בה הצליח למצוא את הנוסחה להצלחה עם שמונה שערים ב-15 הופעות, והוסיף חגיגה חדשה לעולם הכדורגל כשצילם סטורי לאינסטגרם שלו לאחר שער במספרת נגד סנט אטיין. אך התקופה הסתיימה בטעם חמוץ מאוד, אחרי שקיבל כרטיס אדום – בפעם המי יודע כמה בקריירה – במשחק האחרון של העונה, ובעצם האחרון שלו בצרפת.

אז מהן בעצם האפשרויות של "סופר מריו"? זה די ברור שעם מספרים כאלה בחודשים האחרונים, מועדונים יתעניינו בשחקן בן ה-28. אבל באלוטלי בעצמו תוקע את מעברו לתחנה התשיעית בקריירה שלו בגלל הסכומים אותם הוא דורש, בגילו המתקדם ואחרי התדמית הבעייתית אותה יצר לעצמו במהלך הקריירה שלו. אז מי הן ה"מתעניינות"?

ברשיה
העולה החדשה לסרייה א' היא השם העדכני ביותר שעשוי להשיג את החלוץ. הקבוצה מצפון איטליה סיפקה עונה נפלאה, והעפילה לליגה הבכירה כשסיימה במקום הראשון על חודה של נקודה. לפי מספר דיווחים, נשיא המועדון מאסימו סלינו מעוניין לצרף לסגל שם מפוצץ, ונראה שבאלוטלי נכנס בדיוק למשבצת. כרגע קיים פער עצום בין שני הצדדים, כשהשחקן דורש משכורת בגובה של ארבעה מיליון יורו בעוד המועדון הצנוע מוכן להציע לו מיליון וחצי יורו בלבד כולל בונוסים. נקודה אחת שיכולה לדחוף את החלוץ לחתום היא העובדה שגדל בעיר ברשיה, ונמצא בה גם בימים אלו.

פארמה
האימפריה לשעבר מנסה לחזור לאט לאט לקדמת הבמה. אחרי שהצליחו לשים את ידיהם על ג'רביניו בקיץ הקודם, מיד לאחר שהעפילו לליגה הראשונה, המועדון מנהל כבר שבועות מו"מ קדחתני עם באלוטלי. לפי כל הפרסומים, השיחות הגיעו לרגע מכריע בימים האחרונים, כשהמועדון הניח הצעה לשחקן בסגנון Take it or Leave it – שני מיליון יורו לעונה, ובונוסים על כמות משחקים. עדיין לא ידוע עם החלוץ הסכים להצעה, שהיא בדיוק מחצית מהחוזה שהיה לו במארסיי.

כרגע, שום דבר עדיין לא נראה באופק של החלוץ, שכנראה יהיה חייב להתפשר על שכרו. אך אולי בסוף הכל יסתדר עבורו, מאחר וסוכנו הוא האיטלקי הידוע מינו ראיולה, שמייצג בין היתר את פול פוגבה, זלאטן איברהימוביץ', מתיאס דה ליכט ועוד מספר לא מבוטל של שחקנים מהטופ העולמי, כאלה שהצליח להשיג להם את החוזים הכבדים אליהם קיוו. כרגע שום דבר לא קרוב לחתימה, אבל כנראה שבאלוטלי לא יעלם מנוף הכדורגל.

מריו באלוטלי ברגע החגיגה נגד סנט אטיין. עדיין ללא קבוצה (GettyImages/AFP)
מריו באלוטלי ברגע החגיגה נגד סנט אטיין. עדיין ללא קבוצה (GettyImages/AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי