ראביו הוצג ביובה: "זו רמה מעל פ.ס.ז', בופון סיפר לי הרבה"

אדריאן ראביו
אדריאן ראביו | טוויטר

הקשר שרוצה להצליח בטורינו כמו שאר הצרפתים הגדולים ששיחקו במועדון, לא שכח לסגור חשבון עם האקסית: "לא עשו דבר כדי שאשאר". על רונאלדו: "האפשרות לשחק לצידו השפיעה". על הצ'מפיונס: "זה לא מגיע בן לילה"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)
אדריאן ראביו חתם ביובנטוס אתמול (שני) והיום (שלישי) הוצג רשמית כשחקנה החדש של הגברת הזקנה וקיבל את הספרה מס' 25. הקשר בן ה-24 מקווה להצטרף לרשימה עשירה של שחקנים צרפתיים שהטביעו חותם במועדון: מישל פלאטיני, דידייה דשאן, זינדין זידאן, דויד טרזגה, ליליאן טוראם ועוד. ראביו פתח את דבריו ולא שכח לעקוץ את האקסית: "כל עניין החוזה היה מהר מאוד, יובנטוס היא קבוצה נהדרת, אחת היוקרתיות ביותר, עם היסטוריה ומסורת אירופית. לדעתי, עם כל הכבוד, היא רמה מעל פריז סן ז'רמן".


בהמשך הוא הוסיף לגבי האקסית: "לאונרדו יצר קשר עם הסוכן שלי והציג את עצמו אבל לא קיבלתי שום הצעה כדי שאשאר. אני רוצה להשאיר את העבר מאחוריי והייתי מעדיף לסגור את הפרק האחרון בצורה טובה יותר".

הקשר מגיע לגברת הזקנה לאחר עונה קשה בה רשם 20 משחקים בלבד, כשלמעשה לא שיחק ולו דקה אחת בכל 2019. ראביו דיבר על שאר שחקני הקישור: "בלז מטווידי שחקן מצוין, תהיה תחרות קשה. ארון ראמזי? הייתה לי הזדמנות להיפגש איתו אתמול אבל רק לכמה רגעים. נוכל להכיר זה את זה טוב יותר בימים הקרובים, גם מבחינת הכדורגל".




על כריסטיאנו רונאלדו: "הייתה לי הזדמנות לשחק עם כוכבי על (שיחק עם אמבפה וניימאר במדי פ.ס.ז'), אבל כמובן שהאפשרות לשחק לצידו השפיעה על ההחלטה שלי. מצד שני ברור לי שכל חדר ההלבשה מלא בסופרסטארים עם רוח חיובית מאוד". ראביו הוסיף כי שוחח עם ג'יאנלואיג'י בופון ששיחק יחד איתו בשנה שעברה: "הוא אמר לי דברים מעניינים רבים על יובנטוס ושזו הדרך הטובה ביותר בשבילי כדי לעשות צעד קדימה בקריירה".


הגברת הזקנה זכתה בליגת האלופות לאחרונה בשנת 1996, כשהצרפתי היה בן קצת יותר משנה. ראביו התייחס לגביע עם האזניים הגדולות: "התואר הזה יוקרתי ביותר, הוא לא מגיע בין לילה. אני כאן כדי לעזור למועדון לזכות בתואר הזה וגם במטרות אחרות שעומדות לפנינו". הבוקר בצרפת בשער "לאקיפ" נכתב "מאמה מיה", על רקע תמונה של ראביו ואימו רכובים על אופנוע עם סמל של יובנטוס. ראביו התייחס לנושא לקראת סיום: "אמא שלי היא הסוכנת שלי והיא עזרה לי המון במקצוע, יש לנו קשר מיוחד ואנחנו עובדים נהדר יחד".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי