בופון דחה בנימוס את ההצעה לשמש כקפטן: "אהיה מוכן לשחק"

ג'אנלואיג'י בופון
ג'אנלואיג'י בופון | Gettyimages

השוער בן ה-41 שחתם ביובנטוס לעונה נוספת: "הציעו לי את חולצה מס' 1 וגם את הסרט, יש בקבוצה הירככיה ברורה". על ליגת האלופות: "בחיים אסור שתהיה לך אובססיה, אי אפשר להתחיל את העונה רק עם המטרה הזו"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)
זה היה באוויר כבר זמן רב והיום (חמישי) זה הפך לרשמי. בכל איטליה היו מאושרים להודיע: ג'אנלואיג'י בופון חזר לקדנציה שנייה ביובנטוס לאחר עונה אחת במדי בפריז סן ז'רמן. השוער עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות (כבר שם המתינו לו 150 אוהדים נלהבים) וחתם לחוזה לעונה אחת עד 2020. השוער בן ה-41 שהצטרף ב-2001 תמורת סכום שיא של 51 מיליון יורו, ישמש שוערו השני של וויצ'ך שצ'נסני ובסיומה אמור לקבל תפקיד מקצועי בקבוצה.


בנוסף השוער הוותיק צפוי להפוך במהלך העונה לשיאן ההופעות לסרייה א', לבופון יש כעת 640 משחקים בליגה האיטלקית, רק שבע פחות מפאולו מלדיני, שנמצא בפסגה וככל הנראה מאוריציו סארי יעזור לו להשיג את ציון הדרך היוקרתי.


באתר הרישמי של יובנטוס העלו וידאו מרגש עם הכותרת: "הסיפור הגדול שעוד ממשיך". בופון שירוויח 1.5 מיליון יורו אמר: "שלום לכולם, אני שמח לפגוש אתכם שוב ולחזור הביתה. זה אחד הימים המאושרים בחיים שלי, החלום הפך למציאות".


UFFICIALE | Bentornato a casa ⚪️⚫️, @gianluigibuffon! ➡️ https://t.co/hlEo7X2ERn#WelcomeBackGigi#LiveAheadpic.twitter.com/ucmFaDwVtG

— JuventusFC (@juventusfc) 4 ביולי 2019

בהמשך אמר בופון: "החיים הם מדהימים, אני שמח. יצא לי לשחק עם ניימאר וקיליאן אמבפה וסוף סוף תהיה לי הזדמנות לשחק עם כריסטיאנו רונאלדו ולא רק לפגוש אותו כיריב". השוער גילה שהציעו לו את סרט הקפטן בחזרה וכן את חולצה מס' 1 אך הוא סרב – "זה כבוד הוא לי, אבל לא באתי לכאן כדי לספור כמה דקות אשחק. אני מוכן לתרום כמה שיצטרכו, יש כאן היררכיה. אשחק עם חולצה מס' 77 כפי שהייתי בפארמה. אני גאה שג'ורג'יו קייליני הוא הקפטן".


בופון יקווה לזכות בתואר היחיד שחסר לו – ליגת האלופות, לאחר שהפסיד בשלושה גמרים. בופון סיכם: "בחיים, ובספורט גם כן, אסור שתהיה לך אובססיה. אסור לנו לפתוח את העונה כשזו המטרה היחידה. יש עשרה חודשים חשובים עד לגמר והכל יכול לקרות".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי