סארי: "לדה ליכט לא היתה אחריות בשער העצמי". ברשת לעגו

השער העצמי של מתייס דה ליכט
השער העצמי של מתייס דה ליכט | Zhizhao Wu/Gettyimages

הרכש החדש של יובנטוס טעה 10 דקות מתחילת הבכורה שלו בהרכב, בניצחון הגברת הזקנה 2:3 בפנדלים על אינטר, והפך לוויראלי. המאמן: "כל הקבוצה נראתה רע". באנגליה מדווחים: טוטנהאם מכינה הצעה על דיבאלה

קבוצות: אינטר יובנטוס
(גודל טקסט)
העונה בליגה האיטלקית תחל רשמית רק בעוד כחודש, אבל קבוצות הצמרת עוסקות בהכנות בלתי פוסקות במשחק הקדם עונה. שתיים מהן, יובנטוס ואינטר, נפגשו אתמול (רביעי) באצטדיון נאנז'ינג שבסין במסגרת גביע האלופות, מפגש ממנו יצאה הגברת הזקנה מנצחת 3:4 בפנדלים לאחר 1:1 בסיום 90 דקות.


היכולת של שתי הקבוצות לא היתה בשמיים, והראשון להודות בכך היה מאמן יובה מאוריציו סארי, לו זה היה הניצחון הראשון עם הקבוצה: "בסך הכל שיחקנו דומה לאיך ששיחקנו נגד טוטנהאם. המחצית הראשונה היתה בקצב נמוך, היה לנו קושי להגן באיזורים הגבוהים וכתוצאה מכך נאלצנו לשחק נמוך. היינו טובים בחצי השנה הראשונה של המחצית השנייה, עם יותר אומץ ונחישות, וברגעים האלה הצלחנו להחזיר את המשחק לידיים שלנו".


סארי התייחס, כמובן, לשער העצמי של דה ליכט בהופעה השנייה שלו במדי הזברות: "הוא עשה את החלק שלו בזמן שהוא היה על המגרש, בדקות האלה כל הקבוצה נראתה רע. אין לו אחריות בשער. כריסטיאנו שיחק את הרמה הגבוהה הרגילה שלו, ובופון היה מדהים. הוא נולד לוחם, ברגע האמת הוא היה מוכן".


סארי.
סארי. "היה לנו קושי להגן גבוה" (Thananuwat Srirasant/Getty Images)


"ההרגשה היא שאפשר להשתפר", סיכם מאמן יובה, "בעיקר בחלק ההתקפי, ולשחק מהר יותר. יש לנו עוד דרך ארוכה".


באיטליה לעגו לדה ליכט: "מתישהו הוא ילמד להפסיק להבקיע נגד יובה", התייחס ציוץ אחד לשער של ההולנדי שהעלה את אייאקס לחצי גמר ליגת האלופות על חשבון אלופת איטליה. "מישהו יכול להגיד לדה ליכט שקנינו אותו והוא יכול להפסיק לפעול נגדנו?" שאל אוהד יובה אחר. המילים "Turn De Ligt on" הפכו פופולריות במיוחד.








שחקן אחר של יובנטוס, שלא שותף, הוא פאולו דיבאלה. עתידו של החלוץ הארגנטינאי לא ידוע, כאשר גם מנצ'סטר יונייטד וגם פריז סן ז'רמן כבר הביעו בו עניין. קבוצה נוספת שרוצה את דיבאלה היא טוטנהאם, כך דווח בתקשורת האיטקלית והאנגלית. על פי "דיילי מייל", התרנגולים מכינים הצעה על סך 80 מיליון ליש"ט עבור החלוץ, שזוכה למעט דקות מאז הגיע לקבוצה כריסטיאנו רונאלדו בקיץ שעבר.


בצד השני, מאמן אינטר היה אופטימי. "אני חושב שהשתפרנו פה ושם בהשוואה למשחק ההכנה הראשון נגד לוגאנו", אמר אנטוניו קונטה, "מאז המשחק נגד יונייטד השתפרנו בהרבה מובנים, הדבר החשוב הוא שהאינטנסיביות נכנסה לשחקנים שלי לראש. אנחנו צריכים לשחק כדורגל לוחץ כשהכדור אצלנו, ככה אני רואה את המשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי