דיווח: קונטה מעוניין בווידאל, אינטר תיאלץ למכור שחקנים

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | AFP

מאמנה החדש של הנראזורי ביקש להתאחד עם קשר ברצלונה אותו אימן בעבר בסרייה A, הקושי להשתחרר מראג'ה נאינגולאן, בורחה ואלרו וזו'אאו מריו בשלב זה מונע פנייה רשמית

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

אנטוניו קונטה מעוניין להתאחד שוב עם ארתורו וידאל. המאמן האיטלקי ממשיך בבניית הסגל בפרויקט החדש שלו בסן סירו, כשהיום (שישי) פורסם כי הקשר הצ'יליאני של ברצלונה נמצא על הכוונת של המאמן החדש. עוד לפני שהנראזורי יפנו לבארסה, הנהלת המועדון תשקיע את מירב מאמציה במכירתם של בורחה ואלרו, ז'ואאו מריו וראג'ה נאינגולן.

שלושת השחקנים אינם נמצאים בתכניות של אינטר ומכירתם תביא להכנסות הנדרשות עבור צירופו של וידאל, שעבד עם קונטה במשך ארבע שנים בתקופתם ביובנטוס. נאינגולן הבלגי נמצא בעדיפות ראשונה למכירה בימים אלו, ואינטר מאמינה שתוכל לקבל עבורו כ-20 מיליון יורו. בורחה ואלרו זוכה לעניין מצידן של גנואה והאקסית פיורנטינה וז'ואאו מריו עשוי להימכר למונאקו, אך אופציית השאלתו גם נמצאת על הפרק.

וידאל עבר בקיץ הקודם לליגה הספרדית, והצליח להשתלב ברוטציה של ארנסטו ואלוורדה. כעת, קיים עומס רב על הקישור של אלופת ספרד ודווח כי היא מתמקדת בהעברתו של איבן ראקיטיץ', אך תקשיב גם להצעות על הקשר מצ'ילה. האיטלקים מודעים לצורך של הבלאוגרנה במזומנים לעסקת ניימאר, אולם במקביל יהיו חייבים לשכנע את וידאל להפחית ממשכורתו בקטלוניה שעומדת על 7.5 מיליון יורו לעונה.

וידאל וקונטה משתפים פעולה ביובנטוס (Giuseppe Bellini/Getty Images)
וידאל וקונטה משתפים פעולה ביובנטוס (Giuseppe Bellini/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי