דיבאלה עשוי לעבור ליונייטד תמורת לוקאקו, חאמס יישאר בריאל

רומולו לוקאקו
רומולו לוקאקו | Gettyimages

באיטליה מדווחים שאינטר תגיש הצעה חדשה על החלוץ הבלגי, אבל שגם הביאנקונרי נכנסו לתמונה ועשויים להעביר למנצ'סטר את הארגנטינאי כחלק מטרייד נוצץ. וגם: הקולומביאני ימשיך במדריד, קוטרונה יחתום בוולבס

(גודל טקסט)
רשמי
* וולבס הודיעה על שאילתו של חסוס ואייחו, הבלם בן ה-22 ששייך לריאל מדריד.


* ויסל קובה אישרה זאת כבר אתמול, אבל ההודעה הרשמית הגיעה היום: הבלם תומאס ורמאלן חתם רשמית בקבוצה היפנית והוצג לפני המשחק מול ברצלונה.


* דניאלה דה רוסי הוצג רשמית בבוקה ג'וניורס, בסוף השבוע בו יצאה לדרך הליגה הארגנטינאית. בחוזהו סעיפי יציאה בדצמבר ובמארס.



* ויאדוליד חתמה על שאילתו של שחקן ההגנה של ריאל מדריד חאבי סאנצ'ס לעונה הקרובה.


* עונה לא קלה בפולהאם שהסתיימה בירידה לצ'מפיונשיפ הובילה את זמביו אנגיסה לעונת השאלה בוויאריאל. הוא נרכש בעונה שעברה עבור 30 מיליון ליש"ט ופתח רק 16 פעמים בפרמיירליג.


שמועות
* אחרי הפרסום אתמול על כך שהעברת גארת' בייל לג'יאנגסו סונינג הסינית כמעט סוכמה, בספרד מבהירים שטרם הושגו הסכמות בין המועדונים. אם יעזוב את ריאל מדריד, אמור הוולשי להשתכר 22 מיליון יורו נטו לעונה.


* עם או בלי קשר למכירה אפשרית של גארת' בייל, לפי הדיווחים האחרונים החליטה ריאל מדריד להשאיר את הקולומביאני חאמס רודריגס בקבוצה, אחרי שבועות ארוכים של מו"מ להעברתו לנאפולי או לאתלטיקו מדריד.


* פטריק קוטרונה בן ה-21, חלוץ מילאן בשנתיים האחרונות ונבחרת איטליה, עזב את מחנה האימונים של הרוסונרי והוא נמצא בדרכו להשלמת המעבר לוולבס מהפרמיירליג האנגלית.



קוטרונה. מצטרף לזאבים בעונה הבאה (AFP)


* הקשר הברזילאי אוסקר, שיחגוג 28 רק בספטמבר, הבהיר כי ברצונו לעזוב את האלופה הסינית שנגחאי SIPG וכי לאחרונה הוא שוחח עם מילאן ואיטר. באירופה הוא שיחק בצ'לסי במשך חמש שנים וייתכן שאחרי שנתיים בסין הוא ישוב, הפעם לאיטליה.


* רגע אחרי שהונחת חאתם אלחמיד בסלטיק, ב"הסאן" הסקוטי פורסם שארסנל הגיעה לסיכום עם מגן הירוקים קיירן טירני שיגיע ביממה הקרובה לבדיקות רפואיות בלונדון.


* בליל אישרו שהצעת נאפולי על סך 80 מיליון יורו עבור ניקולא פפההתקבלה, אבל לפי סוכנו של השחקן, הוא מעדיף לעבור את ארסנל – שם כבר סיכם את כל תנאיו. לפי BBC, ארסנל הגישה בעקבות כך הצעה בגובה 80 מיליון יורו כדי לצרפו, כאשר השחקן ירוויח 5 מיליון יורו לעונה, וזו התקבלה וסללה את דרכו לצפון לונדון (לידיעה המלאה).


* לא סוד שרומלו לוקאקו מעדיף לעזוב את מנצ'סטר יונייטד ומבוקש מאוד על ידי אינטר, אבל כעת מסתבר שמדובר במאבק בין הנראזורי לבין יובנטוס. אינטר צפויה להציע בקרוב 70 מיליון יורו עבור הבלגי אחרי שהצעה ב-60 מיליון יורו נדחתה, אבל נראה שגם הגברת הזקנה תפנה בקרוב ואף עשויה להציע את פאולו דיבאלה כחלק מהעסקה.



דיבאלה. תיאטרון החלומות מחכה לו? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי