באוסה פוטר מנבחרת ארגנטינה, שרוצה את סמפאולי כמחליפו

אדגרדו באוסה
אדגרדו באוסה | Gettyimages

התוצאות הרעות עשו את שלהן ובהתאחדות יפנו למאמן סביליה, אך עלויותיו הגבוהות של הצוות המקצועי עלולות לטרפד את העסקה

(גודל טקסט)
 אחרי ספקולציות רבות, החליטה ההתאחדות הארגנטינאית הלילה (בין שני לשלישי) לפטר את מאמן הנבחרת אדגרדו באוסה לאחר שהאלביסלסטה הפסידו במשחק האחרון בבוליביה, וסיבכו את סיכוייהם להעפיל למונדיאל. 

 

הנבחרת של באוסה שהחליף את טאטה מרטינו, ניצחה רק בשמונה משחקי מוקדמות הגביע העולמי, הציגה כדורגל רע ויש חשש שלא תעלה למונדיאל. כעת היא מדורגת בבית הדרום אמריקאי, ממקום שמוליך לפלייאוף נגד אחת הנציגות של אוקיאניה, אסיה, צפון ומרכז אמריקה.

ההחלטה מי תהיה הנבחרת תיקבע בהגרלה. ארגנטינה מרוחקת רק נקודה מהמקום הרביעי ממנו עולים אוטומטית, אבל גם שתי נקודות מהמקום השישי ממנו לא עולים. היא תצטרך להסתדר בלי ליאו מסי לעוד שלושה משחקים אחרי שהורחק לארבעה לאחר הניצחון על צ'ילה 0:1 בגלל שקילל את הקוון. 




 

נשיאה החדש של ההתאחדות הארגנטינית, קלאודיו טאפיה, אמר: "הגענו להחלטה לפטר את המאמן והודענו לו על כך", מי שבארגנטינה רוצים לראות כמחליפו של באוזה על הקווים הוא מאמן סביליה, חורחה סמפאולי.

 

טאפיה וסגנו צפויים להגיע לספרד לשיחות עם סמפאולי, בנוסף לפגישות עם שני הקפטנים של האלביסלסטה ליאו מסי וחאבייר מסצ'ראנו כדי להבהיר את עמדתם לגבי המאמן החדש אותה רוצה ארגנטינה.

 

סמפאולי הארגנטיני שניצח את מולדתו בגמר הקופה אמריקה בקיץ 2015 עם נבחרת צ'ילה הוזכר גם כמועמד לאמן את ברצלונה, אבל בינתיים הוסר שמו מרשימת המועמדים. הוא קיבל הצעה לאמן גם את נבחרת הולנד אחרי פיטורי דני בלינד, אבל החלום הגדול שלו הוא לאמן את ארגנטינה.

 

אחת הבעיות בהחתמת מאמן סביליה היא שיש לו בספרד צוות של 12 עוזרים, ביניהם רק חמישה ארגנטינאים, ולפי הפרסומים הוא ייאלץ לוותר על הספרדים בגלל תקציב מצומצם של ההתאחדות הארגנטינאית. אפשרות נוספת היא לנסות לשכנע את דייגו סימאונה לחתום כמאמן, אבל ברור לכולם שהוא יסרב.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי